hei tietokoneista tietävät. eli löydänkö jostai jonkin näköistä logi tiedostoa tai vastaavaa joka kertoisi minulle mitä olen esim

puuhaillut koneellani kuukausi sitten ja mitäkin mihin aikaan, olisi tärkeä saada tietoa koska sain varoituksen musiikin soitosta ja paperissa on sellaisia päivämääriä jolloin epäilen olevani muualla tai tehneeni jotain muuta. ainut josta laitan esimerkiksi musiikkia on tietkoneeni joten saiskohan täältä jostai jotenki kaivettua. tekisin reklamaatiota varoituksesta perusteella että häiriöni ei ole ollut jatkuvaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 22.03.2010 - 09:19

kokeile ladata CCleaner , se on näppärä tietokoneeseen tallentuvien käyttöjälkien, väliaikaisten tiedostojen poistoon sekä järjestelmärekisterin siistimiseen tarkoitettu ohjelma.
jos et ole siistinyt konettasi pariin kuukauteen, kyllä luulisi tuolla ohjelmalla saavan selville mitä olet puuhaillut. voit selata ennekuin poistat tiedostot.
voi olla että menee metsään tämä ohje, mutta kokeile.

tai vie kone johonkin asiantuntijaliikkeeseen tai varmaan kaveripiirissäsi on myös henkilöitäjotka tietävät.

musiikinkuuntelua myöhäiseen aikaan voi harrastaa myös kuulokkeilla, mutta sanovat ettei ole sama vaikutus kuin kajareista kuuntelu.

Lähteet:
oma mielikuvitus ja arvaus