Onko näitä kysymyksiä vaikea tehdä?

Viime aikoina on ollut eräs napsulainen ahkera kysymyksiä laatimaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:35

En tiedä, miltä itsestäsi tuntuu? Joskus vain putkahtaa jokin ajatus mieleen ja sen sitten kirjoittaa tänne. Vastaaminen on melkeimpä vaikeampaa varsinkin silloin kun ei kysymykseen ole painettua vastausta, vaan se pitää laatia omien korvien välistä.
Sää- ja ruokaohjekyssärit, sekä lehdestä tai netistä luetut päivän polttavat aiheet eivä ole vaikeita - aika suosittuja täällä keskuudessamme.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 08:31

Onhan niitä,kun ei ole mitään mielessä mitä kysyisi...Sitten jokin asia tulee mieleen ,niin laittaa kysymyksen..tai useampia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:38

Jos pitäisi kysyä ihan vain kysymysten teon vuoksi, on varmaan vaikeaa. Itse kysyn silloin, kun on joku minua kiinnostava/mietityttävä aihe. Tämän päivän uutisissa mm. on paljon mielenkiintoisia aiheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:40

Se suoraan verrannollinen mielen vireystilaan. Välillä pää ei kehitä muuta kuin hilsettä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:51

Järkeviä ja fiksuja kysymyksiä ei ole kovinkaan helppo tehdä mutta kaikenlaista kysytään kyllä.Kysymyksen muotoilu voi olla vaikeata, olisi kait tarkoitus että kuka tahansa saa selvää mitä kysyjä tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:55

Todella hyviä kysymyksiä on vaikea tehdä,kun kaikki on jo kysytty ja moneen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:45

Jos niitä rupeaa oikein funtsaamaan ja miettimään, silloin ei tule mitään. Mutta kysyn mitä milloinkin mieleen juolahtaa, hetken mielijohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:46

Lähes kaikki kysymykset on hyviä mutta useaan vastaaminen vaikeaa mikäli asia ei ole tuttu, mutta siksihän meitä on paljon täällä. Ei ole tarkoituskaan joka kyssäriin vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:26

Jos ei ole mikään hirveen välkky. Niin on ,mutta hyväksyttäneen kaikki. Jos ei ole häiriöksi. Yksinkään ei kovin kehittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:25

Tein vähän aikaa sitten kysymyksiä napsuun, niistä ei tykätty, joten vastailen kysymyksiin ja äänestän.Ei kysymyksiä ole vaikea tehdä,pitää vaan tietää mitä kysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 15:23

Joskus on mietittävä ja otettava vihko avuksi ja kirjoitetteva vastaus siihen, errä kun parasta valitsee
muistaa itse edes oikean vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 14:04

Ei se vaikeaa ole jos tietää mitä kysyy eikä kysy samoja mitä toiset on juuri kysyneet.