X
Kysytty: 22.03.2010 - 07:44

Käytättekö mitään kasvovettä? Mitä suosittelette?

Avainsanat: kasvovesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:48

no vaikka nivea visage young. stay clear

puhdistaa epäpuhtaudet ja kirkastaa ihon

Lisätty: 22.03.2010 - 07:53

nuoren ihon raikastava, öljytön kasvovesi, johon lisätty merimineraaleja

poistaa tehokkaasti epäpuhtaudet

puhdistaa ja supistaa ihohuokoset

poistaa ylimääräisen ihotalin ja lian kuivattamatta ihoa

käyttö
pyyhi kasvot hellävaroen kasvoveteen kostutetulla vanulla. huuhteleminen ei ole välttämätöntä. vältä kasvoveden joutumista silmiin

DERMATOLOGISESTI TUTKITTU

Lähteet:
PULLO

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:51

Käytän kasvovettä, joka sopii iholleni. Parhaan tuloksen saat, kun menet paikkakuntasi kemikalioon ja kysyt neuvoa asiantuntijalta. Nuorille ja aikuisille sopii eri tuotteet. Sitten vielä täytyy ottaa huomioon, onko ihosi rasvainen, normaali, kuiva tai sekaiho. Nettipalstalla saadut suositukset eivät välttämättä sovi juuri sinun ihollesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:03

onhan niitäkin tuolla kaapissa , mutta aika harvakseltaan käytän ... no joskos alkais niitäkin käyttämään , siit joskus .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:27

Käytän Yves Rocher Puhdistusaine+kasvovesi joka aamu..tosi kätevä käyttää ja antaa raikkaan olon...siintä on tullut ihan joka-aamuinen tapa mistä en luovu..olen jäänyt siihen ihan koukkuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:31

Vesi vanhin voitehista joten en siis käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:01

Koko lapsuuden ja nuoruuden käytin perunankeitossa jääneen veden kasvojen pesuun...mummovainaan neuvo oli ja ilmeisesti hyvin toimiva kun en kärsinyt murrosiässä finneistä ja nyt äijäiässäkin iho kasvoissa on sileä kuin lapsen peppu...Valitettavasti nykyään ei tule usein perunoita keitettyä mutta kesällä kun uudet perunat tulee niin....Asia on muuten ihan tosi vaikka en tiedä onko tieteellistä tutkimusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:39

Kasvovettä löytyy kaapistani. Mutta en osaa sinulle suositella mitään, koska se riippuu siitä minkäläinen iho sinulla on. Onko se kuiva, normaali vai rasvainen? Sen mukaan sitten hankit kasvovettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:33

En käytä kasvoihin kun vettä,Jos haluu hyvää mietoa tuoksua niin hae apteekista ruusuvettä ,Sitä minäkin kun rimpsalle lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 21:28

En käytä mitään kosmetikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 13:39

Vettä ja saippuaa löytyy kylppäristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:49

Olet muistaakseni ennenkin kysellyt kasvonhoito-ongelmien kanssa,älä lotraa kasvoihin mitään ylimääräisiä.Pidä iho puhtaana äläkä näpelöi likaisin käsin koskaan.Ajan myötä ja rasvaisen rokaruuan välttämisellä ihokin puhdistuu.Malttia!