Huomenta kaikille, miltä näyttää sää tänä aamuna?

Helsingin liepeillä paistaa aurinko. Lunta on yöllä satanut.Pakkasta on-5 astetta.Kiva ulkoilupäivä tulossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:35

en ole uskaltanu katsoa vielä ulos mutta kohta taitaa karu totuus paljastua ku keittiöön meen laittaa aamukahvit tulee ja vilkasen ikkunasta samalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:36

Lumiselta ja aurinkoiselta. Näyttää olevan kaunis päivä tulossa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 07:59

Aurinkoista ja pakkasta -12 astetta Tampereella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:08

aivan ihanalta .. taivas on sininen lunta taas tullut niin et kaikki puutkin ovat lumenpeitossa , ihan pien pakkanen ja kun keittiöön menin , niin hain valokatkasiaa , kun luulin et on valot jäänyt päälle , mut eipä ollutkaan.. vaan aurinko armashan se siellä möllöttää kirkkaalta taivaaltaa :)

Lisätty: 22.03.2010 - 08:10

hups.. meinasin unohtaa huomenta hyvää toivottaa :) jot kaikille napsulaisille oikein kaunista ja ihanaa tiistaipäivää ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:17

Uusi puhdas lumipeite maassa (5-10 cm). Aurinko paistaa pivettömältä taivaalta ja pakkasta -3,5. Hieno ulkoilukeli täällä lounaisrannikolla.

Lähteet:
Ikkunan takaa katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:28

Huomenta vain sinullekin.
Savossa herättiin seitsemän aikoihin - 13:sta asteen pakkasaamuun. Aurinko paistaa ja linnut laulaa, mutta ei taida tulla kesää tällä menolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:45

Uutta lunta maassa, aurinkoista. Pakkasta oli kait 4 ast.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:51

Lunta tullut yön aikana..mutta aurinko paistaa -3,3 asteita..että ihana ulkoiluilma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 10:11

Täällä jämsänkoskella on tänään kaunis aurinkoinen ilma -4 astetta pakkasta tällä hetkellä ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:35

Aurinko paistaa ja on sopiva pikku pakkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 13:32

Kaunis oli ilma.