Kiss saapuu suomeen kesäkuussa, on Tampereella järjestettävän Sauna Open Air -festivaalin pääesiintyjä. Menetkö katsomaan?

Ajatuksia Paul Stanleystä ja Gene Simmonsista? Muistatko milloin Kiss vieraili täällä viimeksi.

Avainsanat: kiss

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:18

Saunon kotona ja laulan aarian oopperasta: Ida löylyissä. Siinä minulle kultturia ja viihdykettä. Ja muille myös.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:07

En ole menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 07:11

Kiss. Ei kuulu suosikkeihini, joten ei ajatuksia ko. herroista. En ole menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:00

En todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:08

En mene katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:24

ei heitin musa ole koskaan kolahtanut minuun .. hiukka eri musiikki maku minulla oli jo silloi , kun nuo olivat tulleet huipulle , jot muistan kyllä pändin.. silmieni eteen nousee yx heitin älppärinkansikin kuin sitä just livenä katsoisin..niin ja en ole menoos ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 09:07

Aivan tuntematon käsite tuo Kiss... ensin ajattelin että olisi jokin kissa....
En ilmeisesti kuulu kohderyhmään, ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:01

eipä vanha enään jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:44

Ei ole suunnitelmieea. The Whon maailmankietueen viiminen keikka oli Areenalla jota poikani kanssa käytiin katsomassa ja kuuntelemassa. Ainahan mieli voi muuttua