Kuorosodan voittaja on Ilkka Alangon johtama Joensuun kuoro. Seurasitko kuorosodan vaihteita, kiinnostiko aihe sinua?

Avainsanat: kuorosota

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 07:13

Katsoin pari jaksoa, ihan ok ohjelma, mutta ei aikaa katsoa. Ilkka Alanko sytyttää aina. Onnea Ilkalle voitosta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 06:35

Ei tullut yhtään jaksoa seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 06:46

Ei sytytä.En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 07:55

Yhden katsoin ja senkin vain sivukorvalla. Ei jaksanut kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2010 - 08:16

Ei tullut katsottua kertaakaan koko sotaa. Kuoro muuten kiinnostaa. Tänään taas harkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:26

ihan hiukan vilasin, kunnes vaihtui kanava .. mut hieno homma , nyt saa taas hiukan ekuja lasten psykiatriaan.. eihän se vielä mihinkään riitä , nuo ekut silläkään saralla , mutta hyvin oli alanko kohteensa valinnut , siitä hänelle hatunnosto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 09:21

Noita "vaihteita" en ole seurannut, en ole kiinnsotunut tositv:stä. Kuorolaulu on se laji musiikissa/laulussa joka vähiten kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 09:29

En seurannut,mutta jos telkkari oli auki ja kuorosottaa tuli,niin pakosta näki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 17:14

Katsoin innoissani kyllä kaikki jaksot.Laulu, varsinkin kuorolaulu on sydäntäni lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 02:40

En katsonut yhtäkään jaksoa. Voittajan sain tietää yhdeltä keskustelupalstalta. Alangon mä toivoin alunperinkin voittavan, joten hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 16:52

Kuorolaulu kiinnostaa sitä itsekin harrastavana, mutta kuorosota jäi kyllä seuraamatta. Formaatti ei ole oikein mun mieleeni.