Kun menet kyllän vietkö kukkasia?? tai jotakin muuta.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 21:57

en vie kukkasia, olen kova leipomaan ja jos sattuu lämpimäisiä olemaan
vien niitä.
Tai sitten jotain tarpeellista käyttötavaraa, no riippuu tietennii kyläilyn tarkoituksesta.
En mene pullapitko tai kakku kainalossa häihin yms.mutta jos noin yks, kaks
kyläily on kysymyksessä, niin sen mukaan sitten.

Lisätty: 01.04.2010 - 22:56

Kiitos käyttäjille parhaasta vastauksesta. 01.04.2010 klo 22.53

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 21:52

Ei meillä kyläilevillä ole ollut tapana viedä kukkia. Allergioita on aika paljon, joten se hieman rajoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 00:47

Miehen isovanhemmille viedään kukka jouluna ja isoäidilleni vien synttäreinä ja nimppareina. Eipä noita muuten kauheasti tule ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 05:18

Kukkasia vien syntymäpäivän kunniaksi. Jos menen kyläpaikkaan jossa harvemmin tulee käytyä niin kahvi paketin voin viedä, ja ehkä niitä kukkasiakin. Mutta en jokapäivän tuttaville vie mitään, menen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 06:33

Hyvin harvoin kyläilen... Kun sitten menen käymään, vien jotain viemisiä. Riippuu aivan omasta mielenlaadusta tai kohteen tuntien, jotain hänelle mieluista. Viemisinä voi olla kukkia, kukkasipuleita, kukan siemeniä, kahvipaketti, viinipullo, käyttöesine, mausteita, savukalaa... Ihan mitä vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 06:44

Syntymäpäivinä kukkasia,muuten kahvipaketti tai pullapitko,keksejä tai välillä menen ihan itse vaan ilman mitään viemisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 07:57

Suurempiin juhliin kukkasia, muuten menen ilman viemisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 07:58

Jos edellisestä kyläilystä on pitkä aika niin vien kukkia, eli en vie joka päivä tavattaessa (päiväkahveilla).
Viime aikoina useimmat tuttavani ovat saaneet tuliaisiksi 2 PATALAPPUA (vähän erikoisemmat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:55

Kun menen vierailulle, vien jotain aina, sehän kuuluu kohteliaisuuteen. Maalla toki piipahdetaan naapurissa, soitetaan kyllä ensin, esim. kävelylenkin yhetydessä mutta ei silloin tietenkään mitään viedä. Kukkia, viinipullo... ne ovat tavanomaisimmat viemiset. Kun olen ollut ulkomailla ja menen käymään hetimiten jonkun luona,silloin saatan ottaa mukaan jotain matkalta ostamaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:05

Kukkia tai oikeammin itse istutettuja viherkasveja vien hyvin usein kylään mennesssä.Pienet alutkin on kivoja ja varsinkin erilaiset kaktukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 16:38

Harvemmin menen kylään mutta ja kun menenen.Niin useimmiten vien sämpylöitä jotka itse valmistan.Tai saatan ostaa jotain muuta syötävää.Tai jäätelöpaketin.Joskus kukkia siinä ohella mutta ei ole se pääasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 13:00

Mieluummin vien jotain muuta kuin kukkasia.