Mihin on miumaumikko hävinnyt,kun en ole häntä nähnyt napsussa aikoihin?

Tietääkö kukaan?

Avainsanat: miumaumikko kadonnut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 16:36

5.3. kyselin tätä asiaa huolestuneena, muttei kukaan tienny varmasti, edelleen huolissani, ei kait kukaan ollu pahottanu hänen mieltään (en usko), tai jotain vakavampaa sattunu, toivon ettei ja et ilmottelee itestään... mukava napsulainen kun on.....
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/28883

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 16:36

en kyllä tiedä, mut toivottavasti tulee pian joukkoomme....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:40

Itse ajattelin ihan samaa yhtenä päivänä..Ei tosissan ole synttäreitten jälkeen näkynyt...nyt alkaa ihan huolestuttaa..onko jotakin vakavaa sattunut,,kun ei todella ole mitään kuulunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:52

Onpa vekkuli nimimerkki. Kuulin ensimmäisen kerran. En ole selaillut käyttäjälistausta.
Toivottavasti kumminkin asiat ovat mallillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:55

Ehkä hävinnyt ssatun matkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 18:56

Onpa veikeä nimimerkki.Toivottavasti ei ole mitään vakavaa sattunut,vai pitääkö pientä taukoa välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 20:40

Ettei vain olisi lähtenyt johonkin lomareissulle? Toivottavasti palaa pikaisesti takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 21:44

Tammikuun loppupuolella on viimeksi sivulla ollut. Toivottavasti hän lomailee jossakin lämpimässä ja tulee taas piakkoin keskuuteemme.