Mikä on viimeisimpiä lukivirheitäsi?

Ite katoin tuos aamupäivällä sisustusohjelmaa (lontooks), josta tekstistä luin, et tähän baariin voi jo oksentaa, kun oikeesti luki, et tämän baarin voi jo asentaa:D

Lisätty: 21.03.2010 - 15:23

oliko kysymys jotenkin epäselvä?

Avainsanat: sisustusohjelma lukivirhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 16:50

Joskus luen itsekin väärin mutta viimeksi nauratti miehen lukivirhe: hän ihmetteli suureen ääneen että mitä ihmettä....!! Lehdessä oli otsikko "Tiukka kilpailu pitää kauppiaan mielen virkeänä" vaan ukkopa luki että Tiukka pillu pitää kauppiaan mielen virkeänä.

Kysyjän kommentti

Samaa luokkaa tuntuu olevan nää munkin (ei syötävän) lukivirheet, kiitos kun laitoit myös esimerkin asiasta, sain nauraa ja varmaan muutkin sai iloselle miellelle:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 13:52

hehee .. :)) tuos yhes äsköttäin, kun oli kyse tärskästikusta , niin luin kärppästikusta ja olin ihan jee .. nyt tulee asiaa .. mut sit ihmettelin , et mitä nuo immeiset vastailee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 14:06

Herää kysymys, mistäs nyt on kymysys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 14:47

en muista viimeisinä kun nitä tulee päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 15:35

Minulle tulee niinpaljon lukuvirheitä...että niihin on tuttunut,kun lukee ihan hullusti..että alkaa ihan naurattaa itseäänkin..viimeisintä en nyt muista..
Kuule jonin13 sehän yksi taito meillä..mikä monelta puuttuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:04

Hah, hah! Kyllä minullekin tulee pahoja lukivirheitä. Joskus pitää oikein kelata että mitä siinä oikein lukikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 16:13

Samaten minä luen joskus väärin. Välillä niin pahasti että pitää ihan nauraa itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:54

Lukivirheitä, huomaan, että kirjottaessa niitä vasta tuleekin.
Ja aamuisin ielä enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 17:00

Aamuisin vielä unihiekkaa silmissä luen Hesarista kaksi eri otsikkoa yhteen ja ihmettelemään ja sitten huomaan että eivät nuo asiat kuulu yhteen ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 19:09

Lukihäiriöitätulee päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 12:22

Vasta tänään luin liisukan kysymyksen väärin. Nauroin täällä katketakseni omalle virheelle. Ehdin jo ajattelemaan, että kaikkea liisukka kysyykin. ;-) Liukuesteet luin ihan toisella tavalla, saatte vain arvailla miten.