uma
Kysytty: 21.08.2008 - 21:39

Mitä näet kun katsot peiliin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 22:05

Jonkun verran ylipainoisen, mutta muuten tyytyväisen (itseensä ja elämäänsä) aikuisen naisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 21:56

en tiä mist se (riippuu ja roikkuu) mutta välillä näkyy ihan hyvän näköinen, ei tikku ei lihava ihan tavallinen ihminen jopa kaunis.
kun taas joskus ei uskaltais katsoa peiliin laisinkaan siel on semmonen läski ruma henkilö, mil on pärstäkin kuin petolinnun p.r.e.
itsepäinen, huumorintajuinen, mukavuuden haluinen, yrittää tulla kaikkien kanssa toimeen/ juttuun, ujo aluksi suulas lopuksi.

Lähteet:
taas se oma mielipide/ näkökulma asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 22:29

Et halua kuulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 08:31

Kummasti sinne on ilmestynyt isoisän näköinen pärstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 08:51

Hiukset pystyssä olevan, vähän väsähtäneen näköisen naisen. Tummat silmänaluset eivät kyllä johdu liian vähästä nukkumisesta, vaan atooppisesta ihosta. Nukkua voisi tälläisina harmaina sateisina päivinä pitempäänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 09:55

Ite oon huomannu, niin kuin säkin sanoit, että välillä peilistä näkyy ihan suht koht tyyppi ja välillä sellanen et ei voi kattoo itteään kuin toisella silmällä ja luulenkin sen johtuvan siitä paljoltikin, mikä milloinkin on mieliala/fiilis, näinhän se menee muutenkin kaikki näyttää mustalta ns. huonoina päivinä ja samat asiat taas niin ruusunpunaisilta toisena päivänä kun on jostain syystä mitä parhaimmalla tulella. Esim. tästä syystä rakastuneetkin 'leijailee pilvissä' kait?