hyvää huomenta napsulaiset .. näittekö te tänään aamusella kummituksen ?

minäpä näin ... luonto-ohjelmassa ...mutta myöskin äsken kun katsoin vilaukselta peiliinkin.. :( niin sitä vaan , et onhan noit kummituksii olemas :)

Avainsanat: kummitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 10:16

Sitähän minä sanoin että kylla niitä on. Peiliin en uskalla katsoakkaan

Kysyjän kommentti

onhan niitä tuolla kaukana toispuolen maapalloa sademetsässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 10:13

Ei ole meillä muita kummituksia näkynyt,kun minä itse.Hyvää huomenta myös sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:14

Täällä se näyttäytyy vain öisin.

Lisätty: 21.03.2010 - 10:16

...niin ja huomenta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:15

Minä vain täällä itse kummittelen ja mieheni on aamuisin ennen parranajoa metsän peikko, ei muita kamalia otuksia meillä näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:20

Huomenta vaan. Saman kummituksen näin minäkin...oli siinä luonto-ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:27

Huomenta vaan.Ei kannata aamusta mennä peilin etee..niin ei tarvi säikähtää kummitusta....Yölläkin välillä joku kummitus...ilmestyy sänkyyni..ja herään siihen..
Sitä luonto-ohjelmaa ei tullut katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:46

Minä uskon kummituksiin ja kummajaisiin. Niitä tuntuu olevan liikkeellä näin yöllisen valvomisen jälkeen.
Huomenta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:47

Ei ole kukaan haamuillut aamulla, minulla oli 3 kelloa soittamassa, sillä piti soittaa henkilölle, että hän
varmasti herää lähteäkseen matkoille. Ti ei yhtään kelloa, vaan värkkäsin puhelimet soittamaan.
Ja kyllä ne helisi, tais haamut lähteä viimeisen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 16:09

Jos en ihan kummitusta, niin tarhapöllön minä näin peilistä kurkistelevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:13

Aaveet ovat pysyneet täällä kaapissa piilossa. Eivät ole tulleet päivänvaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:43

Tuoltahan se peilistä kurkistelee joka aamu. Olen jo niin tottunut moisiin otuksiin, ettei liikauta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 19:13

Näin ,kun katsoin itseäni peilistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:15

Valitettavasti sellainen katsoi tänä aamuna minua peilistä. kauhistus kun olikin kammottava :D