Mitä mieltä ovat napsulaiset Janne Ahosen päätöksestä jatkaa uraansa mäkikotkana?

Veljeni tyttären tytär 8v on Jannen fani ja jaksaa fanittaa vaikka hyppy ei aina kulje.

Avainsanat: janne mäkikotka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 09:30

Jos intoa riittää,mikäs siinä.

Kysyjän kommentti

Kyllä Janne on hyvä hyppääjä ollut.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 09:20

Se on niin pienestä kiinni tuo menestyminen, että uskoisin sitä vielä tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:05

Jotku näkyy maksavan siitäkin hommasta. Tuskin muuten hyppis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:21

Vois alkaa tekemään jo jotain muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:21

Janne on sitkeä ja haluaa jatkaa ja näyttää meille..että miten mäkikotka vielä liittää..ja tuo kunniaa...
Perhe ei vaan taida olla ihan samaa mieltä jatkamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:31

Kyllä minä sitä meltä olisin, että lopettaisi, jos liidot menevät huonosti kansan mieleen jää se,
eikä loistava takana oleva hyppyura.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 11:26

Tyhmä temppu. Olisi lopettanut silloin kun oli huipulla. Ei hypyt enää kulje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 13:26

Toivotan Jannen tervetulleeksi takaisin ja matkaan hyvää onnea, menestystä. En usko, että kotkalta on siivet vahingoittuneet, hän tulee vielä liitämään uljaasti. Paluu oli rohkea päätös ja toivottavasti hän osaa jättää ilkeät kommentit omaan sille kuuluvaan arvoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 16:01

Mielissänihän minä olen. Huonoissa merkeissä meni tämä vuosi, ensi vuonna Janne lentää taas korkealta kauas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:14

Sitkeä sissi, päätös on hänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 19:14

Itse päätöksensä teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 09:24

Minulla ei asiaan tarvitse olla mitään mielipidettä, ratkaisu on hänen omansa. Mielestäni on kuitenkin ihan ok tyyppi alallaan, ei ole aiheuttamut mitään skandaaleja mielestäni koskaan ja on ollut aika kauan mukana.Urheilua en seuraa juurikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.03.2010 - 12:27

Jokainen tekee ratkaisunsa itse, välittämättä muiden mielipiteistä.