Ja jatketaan taas.. Täs mie istun ja oottelen, elämän nektariinii siemailen

Lisätty: 20.03.2010 - 22:18

Tarkoitus on et, jatkat juttuu.. Politiikkaa ja yhteiskuntaa en oo valinnu ite, mut voiha tää loru mennä siiheki suuntaa. Loruilkaa työkii.

Lisätty: 26.03.2010 - 22:30

Tarkoitin Elämän nektariinia, en Alkon, vaikka pilkku olikin väärässä paikassa :))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 22:20

Minä tässä poytäni ääressä,
lasikin vasemmassa kädessä.
Ajatukseni kulkuhan on,
joskus ihan mahdoton.
Onnellinen vielä olen,
maljan sille nostelen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 23:26

En odota, enkä siemaile. Elämä sujuu muutenkin. Päivä kerrallansa ja parhaana kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 06:20

Minä odotan ystäväni tuloa Hesasta tänne Keski-Suomeen tänään, en siemaile kahvia väkevämpää.
Kamfertti tippojakaan ei ole, olisi edes valeriaanaa, vois rauhoittaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 07:26

En siemaile mitään muuta kuin kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 08:31

Kahvit on siemailtu, lehdet luettu ja kohta lähden saamaan valohoitoa häikäisevän kirkkaaseen ja kauniiseen kevätaurinkoon.
Runomittaan en en jaksa tai osaa asiaa pukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:02

tässäpä nyt totesin,
sunnuntaina ei murehdita suotta
vaan nautitaan pyhästä tästä
ja loikoillaan vaan, kuppi kuumaa kahvia hörpätään
eikä surra laisinkaan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 15:11

kun on niin hyvä mieli,
kun salilla puntit heilahti,
ja vedessäkin mummeli puljahti,
nyt on väsynyt ja onnellinen,
itsensä sänkyyn nakkaa,
päivätorkut paikallaan,
tämän päivän saavutuksesta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 13:17

Olen täällä Helsingissä (en Hesassa, sellaista paikkaa ei edes ole), katselen ikkunasta enkä siemaile mitään. Ihan hyvä näin.