uma
Kysytty: 21.08.2008 - 21:36

Mitä mieltä olet pressamme ulkonäöstä? Onko edustava, olisiko parantamisen varaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 21:51

Eihän tuo mihinkään missikisoihin ole menossa. En ole kertaakaan törmännyt, että miespressaa kehotettaisiin stailistille tai vastaavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 21:47

Tavalliselle pulliaiselle Halosenkin ulkonäkö kyllä kävis, mutta kun edustaa maatamme sais käydä stailistilla.
Muuten pressa on OK.

Lisätty: 21.08.2008 - 22:23

Olipa mun vastaus tosi karrikoitu, en sitä ihan noin tarkottanut, sori.

Lisätty: 22.08.2008 - 14:54

Alla olevaan kysymykseen vastaukseen Halosen arvostelusta; en ainakaan mä ole sanonut et Halonen ois ruma.

Lähteet:
Miu vaatimaton mielipitteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 21:51

Sen kummemmin asiaa kommentoimatta sanoisin, onneksi meille ei ole valittu (toistaiseksi) pressaa ulkonäön perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 22:39

Pakko todeta, että minä haastaisin jumalan oikeuteen, jos mulla ois tuon näköinen naama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 22:42

Olisiko tätä kysymystä esitetty esimerkiksi Ahtisaaren ollessa presidentti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 17:55

eihä tarspas mitää vikaa oo, mun mielest.