Onko olemassa ns. "kuuhulluja" ihmisiä? Onko kokemuksia?

Väittivät ainakin keskussairaalassa, että täydenkuun aikana leikataan eniten umpisuolia!

Avainsanat: kuuhullu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:52

Kuuhullu, olen, Kuuntelen. Yö, Rakkaus on lumivalko...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:51

Umpisuolta ei ole vielä leikattu, pari kertaa muuten... nivelsiteet ja feikki-syöpä...
Nukkuminen on kyllä joko huonoo tai hyvää täydenkuun aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:52

Ei ole minun vaivani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 20:02

En tiedä kuuhulluudesta muuta, kuin sen, että kuukävelyn katsoin aikoinani televisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:08

Kyllä minä valvon täydenkuun aikaan, en silti töllistele sitä ollenkaan silloin.
Kaipa se kuuhulluus on hulluutta, mutta minä en niin usko.
Olen kuullut monilta ihmisiltä saman asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:36

Minuun ei kuu vaikuta..mutta olen monen ihmisen kuulut valittavan..että täysikuu valvottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 21:47

Vanhemmiten on alkanut valvottaa.Uni ei vaan tule. Pistää katsomaan kuuta taivaalle.Onneksi on tähtiäkin.Uni tulee kuitenkin ajan kanssa.Kerran katselin kuuta ja katselin .Sitten rapsahti ,sieltä tuli rusakko.Molemmat töllisteltiin toisiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 21:50

Turva-alalla työskentelevä ystäväni sanoi, että täydenkuun aikaan on enemmän hälytyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 08:52

En menisi vannomaan, että kyse on varsinaisesta hulluudesta, mutta tottahan ihmiset liikkuvat enemmän, kun on valoisaa ja silloin sattuu ja tapahtuu kaikenlaista melkein kuin päivällä.
Säkkipimeässä ei juuri huvita harrastaa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 10:52

Vielä umpisuoleni on tallella,eikä vaivaa minua kuuhulluus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 11:17

Tunnetuin jonka tunnen on Ulvova Mylläri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:50

Olen kuullut, että täydenkuun aikana poliisiasemille viedään enemmän häiriköitä, kuin muuten. Onhan se kieltämättä vahva tunne.Meillä oli aikanaan koira, joka halusi aina täydenkuun aikana yöllä ulos. Ei ollut sen erikoisempaa asiaa. Koira istui vaan vähän aikaa pihalla ja tuijotti taivaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:52

Minä se taidan kuulua noihin kuuhulluihin.