Ostatko WC ja talouspaperit säkeissä vai paketti kerrallaan?

meillä ostetaan paketti kerrallaan vaikka säkettäin tulisi edullisemmaksi,on säilytys tilan puute.

Avainsanat: wc ja talouspaperi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:41

Ostan pari pakettia kerralla kumpaakin..Talouspaperia pitää aina olla minun mielestäni..kun on siihen tottunut..
Kun tulee auton kanssa käytyä kaupassa joka viikko..niin en ole säkettäin ostannu..

Kysyjän kommentti

En tulisi toimeen ilman talouspaperia ja joskus mietinkin mitä oli aika ilman talouspaperia,toki WC paperi on vilä tärkeämpää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:15

Ostan vähän isommassa erässä ,ei viitsi aina niitä kuljetella.En osta ollenkaan talouspaperia.Olen oppinut olemaan ilman niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:27

Minä isomman erän wc-paperia ostan, talouspaperia en osta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:41

me kun asumme täälä keskellä .. ei mitään .. niin täällä kyl on hyvä olla kaikkea varastossa ... papereista lähtien kaikkeen muuhunkin tarpeeseen ... joten hamstraan kaikkea tänne varastoon.. isoissa erissä . :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:53

Venäjällä ostetaan vessapaperi rulla kerrallaan ja vielä sitä hiomalaatua....

Itse tulee ostettua useamman rullan sisältävä paketti molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:53

Säkeittäin olen ostanut,kun ovat tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 20:01

Pienemmät paketit riittää, kun kauppa on lähellä. Aina saa tarvittaessa lisää. Eikä ole paikkaa kotona isoille erille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:05

Siankin voi "ostaa säkissä". Niin ollen ostan paperitkin "sikamaisiin" puuhasteluihin säkissä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:05

Pienimmissä paketeissa, olen yksin asuja ja kaupat ovat vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 21:48

Jos on kunnon tarjous, niin ostan säkeittäin. Muuten pienemmissä erissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 00:16

paketti kerrallaan kun säilytystila on kortilla eikä nittä niipajlon kulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 02:08

Säkeissähän ne. Tulisi muuten joka kauppakäynnillä ostettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 08:53

milloin mitenkin, riippuu millä vehkeellä kaupassa käyn. autolla vaiko kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 11:16

Suurissa, suuremmissa kuin mitä kaupassa myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 13:32

Milloin mitenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:53

Yleensä paketti kerrallaan.