Himoitsetko jotakin hedelmää,kasvista tai vihannesta?

Minulla se on tälläkertaa tuore kotimainen kurkku,aikaisemmin tänä talvena piti saada hapankaalia,söin sitä monta rasiallista peräjälkeen.

Avainsanat: tuorekurkku kotimainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:12

Minulla on tällähetkellä rypäleet. En tiedä mikä himo niihin on tullut. Olen päättänyt ostaa niitä niin kauan kun tykkään .Niin kyllä toppaa jossain vaiheessa.Toinen on banaani. Sitten on pinaatti keitto.
Kyllä suu on aika tarkka maistamaan.Sitä täytyy tankata mitä puuttuu.Parempi ruokaaineista kun pillereistä.

Kysyjän kommentti

Minulla edelleen tämä tuoreen kotimaisen kurkun himo ja lisäksi porkkanaraaste uskon,että keho kertoo mitä tarvitsee ja mistä on puutos.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 19:52

Mandariini ja appelsiini on sellaisia mitä olen syönyt joka päivä..ova ollet tosi mehukkaita..jos on vähänkin janontunne,niin vie janonkin..kotimaista kurkkuakin on ollut..Ja ne hillosipulit edelleen himona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:55

Kurkkuu, kurkkuu... Leivän päälle ja salaatteihin. Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:55

Kyllä himotsen päärynä,banaani ja viinirypäleet, ennen olivat kiivit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 19:59

Parsakaalikausi on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:03

Ei ole tehty yhtään etelän matkaa ilman hunajamelonin nauttimista
Kotisuomessakin saa, mutta tunnelma sen maun korostaa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 20:04

Viinirypäleet, omena, appelsiini ja listan ulkopuolelta suklaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 00:03

Porkkana, paras lääke myös auringon säteisiin.Sitä syömällä en ole vielä koskaan palanut ja se antaa muutenkin vireyttä.Otan porkkanan aamupalaksi ja iltapalaksi.Tuli vahingossa tavaksi kun muut söivät makuuni liian makeita.Menee hyvin hyvien elokuvien lomassa.En koskaan pala auringossa,tosin en viihdy auringossa kauan liikkumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 00:19

Appelsiini omena ja porkkahna on aina valikoimassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 11:15

Himoni liittyy aivan muuhun kuin kasviksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 16:53

Appelsiinit Nam!