Miten ymmärätte tämän mainoksen ?

Saunalahti Latausextra!

Kannattaa ladata säännöllisesti netissä tai Otto. -automaatilla. Saat joka neljännen latauksen yhteydessä 10 € Latausextraa (normaalina puheaikana) kulloinkin voimassa olevan latausedun lisäksi. Saunalahti Latausextra on voimassa toistaiseksi ja koskee Saunalahti Prepaid ja Prepaid Plus -liittymiä. Minimikertalataus on 10 €.
KYSYMYS miten ymmärätte tämän mainoksen ? eikö minun kannata ladata 20€ : roa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:01

Huijauksia kaikki prepaid liittymät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:12

Ihan hyvä tarjous, minulla on saunalahden prepaid-liittymä ja olen todella tyytyväinen siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:50

Enpä osaa funtsia, mulle lätkähtää lasku, en tunne preparaid liittymää.
Tai oikeastaa tunnen liiankin hyvin. Tyrrärelläni on prepaid ja ei koskaan puheaikaa ladattuna.
Soittaa merkkisoiton ja minä soitan hänelle, mutsi on niin pössö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 19:21

Eikös tuossa sanottu, että joka neljännen latauksen jälkeen saat sen extran. Ja se varmaan pätee, lataat sitten kympillä tai kahdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 21:14

Sittenhän kannattaa ladata netissä tai automaatilla..jos kerran saa extraa..niinhän ainakin luvataan,mutta ei ole kokemusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 11:09

Luin näin sen että: lataan kolme kertaa kympin tai viisi ja neljännellä kerralla saan ylimääräisen kympin ilmaista puheaikaa. En käytä noita liittymiä joten en tiedä miten oikeasti käytännössä pelittää.