Kuka on Maija Mehiläisen isä?

Avainsanat: maija mehiläinen isä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:47

Faija Mehiläinen, siis iskä.

Kysyjän kommentti

Faija Mehiläinenhän se on Maija Mehiläisen isä:) taidat kuunnella iskelmäradioo myös;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:00

Suuri ja kaksipiikkinen koiras mehiläinen. Epäilen, meniköhän tuo oikein? Ensimmäinen päähä pisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:10

Varmaan Matti Mehiläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:44

Isä on joka nai Maijan äidin..ja sen jälkeen syntyi Maija...oliko se sitten tämä pipsan10 mainitsema Matti Mehiläinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 19:18

Pitää kysyä Maijan äidiltä. Hän tietää jos tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:54

Faija Mehiläinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:58

Isä mehiläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 11:05

fi.wikipedia.org/wiki/Maija_...%C3%A4inen
Maija ressukka ei taida tietää kuka hänen isänsä on, joku herhiläinen kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 17:03

Maija syntyy mehiläispesän sisäiseen murrokseen ja nousee kansallissankariksi herhiläisiä vastaan käydyn sodan aikana.
Osa mehiläisistä on lähdössä pesästä perustaakseen uuden siirtokunnan, koska mehiläisiä on liikaa yhteen pesään. Maija kyseenalaistaa oman tehtävänsä pesässä ja varoituksista huolimatta lähtee pesän ulkopuolelle. Maija otetaan vangiksi ja hän kuulee herhiläisten juonesta tuhota mehiläiset. Maija pääsee pakoon ja palaa kotiin varoittamaan muita. Suuressa Herhiläissodassa Maijasta, hyvästä kansalaisesta, tulee sankari. Kirja kuvaa myös kuinka tärkeää on pitää kiinni ja kunnioittaa omaa kansaansa ja omanlaisiaan. Mehiläiset ovat "kansa joka ei noin vain anna komennella itseään", vaan jotka todella välittävät ja rakastavat toisiaan. Maija Mehiläisen teemoja ovat itsenäistyminen ja uskollisuus. Se antaa myös paljon pohdittavaa yksilön ja yhteisön suhteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 15:17

=) jaa..aa,maija mehiläisen isä?? hmm. luulisin että joku häijyn oloinen pörriäinen, joka kesäisen kiusaa tyttöjä luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 19:39

Pipsa mokoma:) Olisin ilman muuta veikannut tuota Matti Mehiläistä:):)
Voi olla tosin velipoika "Mauno" mutta ei kerrota kenellekään:)