Montako matkaa kymmenestä teet itse kaiken järjestäen, vai luotatko enemmän matkatoimiston kokemukseen?

Avainsanat: omatoimimatkailu matkatoimisto internet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 16:51

Kyllä olen matkatoimistot unohtanut. Netin kautta varaan matkani..tosi kätevä tapa..ja helppo..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 15:53

Itse teen minkä teen. Matkatoimisto on joissain tapauksissa välttämätön paha. Esimerkiksi pääsylippujen suhteen jalkapallo-otteluun. Jos pakko on käytän, muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:15

Matkatoimisto on kaikki minun matkani järjestänyt tähän asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:17

Omat matkat järjestelen ihan itse. Muiden (töissä) matkat matkatoimiston kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:43

Matkatoimiston kautta on varmempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:14

netin kautta etsin matkat ja majoitus.
majoitus yleensä pariksi ensimmäiseksi yöksi,
sitten paikapäällä voi etsiä vaihtoehdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 19:15

Matkusteleminen on kohdaltani jo mennyttä aikaa, mutta ennen käytin aina matkatoimiston palveluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 10:59

Annan matkatoimiston virkailijan hoitaa, hänellä on siihen enemmän taitoa ja resusseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 17:05

Puolet matkoistani ovat omatoimi lomia, loput matkatoimiston järjestämiä reissuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 12:28

matkatoimistosta otan lennot ja yöpymisen. ite olen sub´lla painellut hotellille ja takaisin. nähtävyydet kävelty ite / ratikalla / sub´lla. mukavaa.