Kuka olisi ollut suomen ykköstykki talviolympialaissa? Lajissa naisten 10 km:n takaa-ajo! Kanerva, Niinistö, Vanhanen tai Sarasvuo??

Tai sitten joku muu??

Avainsanat: olympialaiset takaa-ajo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 14:12

Vanhasella on polvivammansa, Kanerva juuttuisi jo lähtöviivalle tekstaria värkkäämään, Sarasvuo naulaisi vain kannustavia tauluja ladun varten mutta Niinistö tempaisisi tuhatta ja sataa maaliin jotta pääsisi pian nuorikkonsa luo.

Kysyjän kommentti

Loistavat perustelut leikkimieliseen kysymykseen.
Leikki sikansa saakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 14:23

Voi voi, eivätpä noista kukaan kykenisi Suomen ykköstykiksi talviolymppialaisissa eikä varsinkaan 10 km: n takaanajossa kun kaikilla on nuo omat vikansa : polvivamma, tekstarien tekovimma ja ladun taulujen tekstailupakko ladun varteen, sekä niin yletön kiirus nuorikon luo ettei oikea hiihtotapata siinä menossa onnistuisi. Kyllä se olisi oteettava Miedon Juha vanhoilla päivillään apuun ja luotettava siihen, että hän pitää pohjalaasen miehen jämäkkyydellä sanansa ja hiihtää voitoon päästäkseen mukaan ajoissa saunomisen mm-kisoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:14

Mietaakin pysähtyisi halkoja hakkaamaan.
Myllylä olisi hyvä ehdokas,jos pistäisi viinapullon maaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:44

Kanerva se taitaisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:20

Niinistö taitaa olla kovakuntoisin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:24

Sarasvuo olisi jos edellä hiihtäisi Virpi Kuitunen.
Maalisuoralla Sarasvuo pyyhkäisisi onnesta sekaisin olen Virpin ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:53

Sarasvuo se varmaan olisi. Rakastunut mies tulisi maaliin ensimmäisenä ja vetäisi vielä jo väsähtäneen Virpinkin samaan aikaan maaliin. Kaksoisvoitto !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2010 - 10:49

Kanervalla taitaa olla eniten meriittejä naisten lähentelyssä, joten hän edottomasti.