Voi voi noita raukkoja kerjäläisiä. Ketä heistä auttaisit ?

Minä kissaa.Kun on jo noin huonona.

www.aijaa.com/v.php?i=5935688.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 15:18

Toivottavasti Suomessakin esitetään mahdollisimman nopeasti
BBC:n jo ainakin kahdesti näyttämä asiallinen ja hyvä dokumentti Romanialaisten järjestyneestä rikollisuudesta. Se on todella järjestäytynyttä touhua, siellä lapset ja naiset laitetaan aamulla kadulle kerjäämään ja varastamaan, alaikäisille lapsille kun ei mahda mitään. Miehet vaan ajelee Mersuillaan.
Ohjelman nimi ja tekijä:
This World: Gypsy Child Thieves / Liviu Tipurita BBC World
20.02. 17:10 - 18:00 R ja 22.02. 00:10 - 01:00 R

Lisätty: 20.03.2010 - 23:25

Googlaamalla löytyy This World: Gypsy Child Thieves

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 13:54

Kaikkia minä auttaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:59

Kyllä minäkin kissaa auttaisin..voisin ottaa vaikka itselleni,kun ei ole moniin vuosiin enään ollut kissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 14:24

Kissan nappaisin kainaloon ja veisin kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 14:31

Kun nyt olemme ilman Vilmaa niin tuon kissan ottaisin hoiviini. Suomeen ei ole pakko tulla kenenkään kerjäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:40

Voi kisu parka, kyllä tuon hoiviini ottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:08

Kyllä niitä Itäkeskuksen ovipielissä on ollut jos jonkinlaista kerjääjää.
Surku tuli syksyllä, kun vanhat naiset istuivat paljaalla kadulla, kädet yhteenliitettyinä.
Tai nuorempi äiti, pienen lapsen kuva vieressä.
Ei oikein tietäisi miten olisi meneteltävä, tässä se käsky lähimmäisen rakastamisesta
unohtuu minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 16:48

Kissalla ei tunnu olevan huolen häivää, koira on painanut nöyrästi päänsä alas. Kerjäläinen lähtee heti perään jos hänelle roposen antaa. Antaisin koiralle. Se katsoisi minua lempeillä silmillään kiitollisena annista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:45

Kisua ja koiraa voisin auttaa. Ihminen menköön töihin tai sossuun tai sukunsa hoteisiin.