Naapurimme huomautti meitä

Naapurimme huomautti meitä kirjeitse, että tv: mme on liian kovallaan. Kyllä on mahdotonta katsoa vaikka suomalaista elokuvaa kello 22 jälkeen. Ettei naapurit kuulisivat ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 13:59

Naapurisi on toiminut yleisten ohjeiden mukaisesti, ihan kivasti, eli - ei heti valittanut isännöitsijälle.
Tässä pari asumisopasta
Sivu 8 www.kunta-asunnot.fi/ep/tied...s_suom.pdf
Sivu 30 www.malmin-kiinteistot.fi/as...isopas.pdf

Voihan TV:ta iltaöisin kuunnella kuulokkeillakin ja melkein pakko, kun äänenvoimakkuus ja laatu vaihtelee niin paljon ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 13:02

Pyydäppä häneltä puolet maksamastasi TV-lupamaksusta. Kun kuvaa ei nää ja äänen kuulee. Se on oikeus ja kohtuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 13:06

Milloinka se hiljaisuus astuu talon järjestyssääntöjen mukaan voimaan? Siihen asti saa kuulua ääniä, tosin ei nekään saa olla naapureille häiriöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:17

Tarkista järjestyssäännöistä koska alkaa teillä hiljaisuus.Onhan noita nipottavia naapureita aina ollut ja tulee olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:24

Joo samoin on käynyt tyttäremme perheelle Taperella et naapuri tuli ovelle valittamaan et lapsi mölyää liikaa iltaisin vaikka ei silloin ole edes vielä hiljaisuus aika kerrostalossa. Ja tuli myös siitä sanomaan et imuroidaan sunnuntaisin liian myöhään illalla. Kuka muka imurois enää 10 aikaan illalla. On kuulemma kauhee valittaja.Nykyään ei sano kuulemma edes päivää jos rappusissa tulee vastaan,vaan mulkaisee pahasti. Kyllä meitä on moneksi sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:16

sain tuollaiset langattomat kuulokeet isännältä joululahjaksi , en siksi , et naapuri valittais ovat tuol jossain kaukana muutamien satojenmetrien päässä , vaan siksi , et katson niin tyhmii ohjelmia , et hän ei jaksa kuunnela , kuten kotikatu , salkkarit ja iki-ihnat vanhat kunnon kotimaiset .. ne kun viskaan korville ei hetkauta yhtään ukkelia vaiks ois kuin kovalla tv päällä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:38

Taitaa olla vaikea naapuri sinulla, oikea nipottaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:51

Meitä mahtuu junaan monta, paljon jää asemallekin.
Minua itseäni keljuttaa kun katsoo illalla Tv.tä musiikki on liian lujalla,mutta puhe on aivan tavallista.
Samoin kun kuuntelen paljon radiota aikaisin aamulla radio soittaa aivan liian kovaa Rock musiikkia.
Sanot onhan siinä nappulat ja nippelit, mutta en viitsisi joka välissä kävellä hiljentämään ja koventamaan
Naapurit eivät ole valittaneet, hyvä että tunnen heitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:26

Surket naapurit. Jos asuu kerrostalossa, on hyväksyttävä normaalit asumisen äänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:37

Niin se vaan on, että taloissa tulee noudattaa hiljaisuutta kello 22.00 jälkeen. Itsellänikin on telkkari niin pienellä, että tuskin kuulen sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:11

Meillä ei kukaan tule huomauttamaan..että pitäisi olla hiljaa..kun asuu omakotitalossa..
Vastapäinen naapuri kyllä huomauttanut..että heidän pihalle ei saa vieraat autot ajaa..
Meilla tuli kerran öljyä,ja öljyauto peruutti heidän pihalle,,että pääsi paremmin meidän pihalle..jopas syntyi huuto,kun tuli vieraan auton jäljet heidän pihalle..Sitten kyllä laittoi kettingin portin eteen..että ei kukaan vieras vaan kurvaa heidän pihalle...