Tiedättekö mitään tehokasta naisten spray-deodoranttia?

Etsisin mahdollisimman halpaa deodoranttia, joka peittäisi hajun, tuoksuisi voimakkaasti ja kestäisi pitkään. Jos viitsisit kertoa jos itselläsi on spray-deodorantti, mikä, mistä ja kuinka kallis. Asun Tampereella.

Lisätty: 21.08.2008 - 20:57

Niin, tarkoitin että ei olisi sellainen mieto joka ei tuoksuisi ollenkaan. Sellaisiinkiin on törmännyt... Kiitos mielipiteestäsi ;)

Avainsanat: spary deodorantti hygienia hinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2008 - 11:54

Olen yhtä viisas kuin vähäviisas, ei sen deodorantin ole tarkoitus tuoksua, itse käytän täysin hajutonta apteekin dödöä, Bats tai Hicoroll. Estää hienhajun muodostuksen ja hyvin. Jos sitten haluat tuoksua joltain, niin hajuvedet on sitä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 20:56

en tosiaankaan tiedä, mutta en malttanut olla sanomatta, että miettisit nyt vielä kerran sitä voimakasta tuoksua (nokkaeläimen mielipide)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2008 - 20:59

mie en ite nuista hajuista välitä, kun käytän erkikseen hajuvettä.
minä käytän trollonin rexonaa ( aloe vera ) valkoinen purkki vaalean vihreällä etiketillä
minä hikoan töissä ja minusta tuo rexona on ihan hyvä ja tehokas.
onhan ihmiset tietty erinlaisia kaikille ei välttämättä tehoa sama, johtunee erilaisista aineenvaihdunnoista.

Lähteet:
oma rexona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 08:10

Joka lähtöönhän noita dödöjä löytyy. Itselläni on nyt rexonan womania, se mitä mainostetaan telkassa. Miedon tuoksuinen ja ei haise hiki. Oletko muuten testannut Himalajan suolasaippuaa? Sillä kun kainalot pesee, niin eipä hiki haise. Ei kyllä vaahtoa niin kuin saippua.

Lisätty: 22.08.2008 - 08:11

Himalan suolasaippuan maahantuoja infinita oy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 22:21

pesu rittää tai bingolle mennessä pyykkipoika nenän