Oletteko tavanneet rottia jossain.Onko niitä.

Lisätty: 20.03.2010 - 12:09

Ovat iljettäviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 09:06

Joskus nuorena tuli käytyä yöllä kaatopaikalla ja auton valoissa kulki edellä kuin valtava matto jota vedettiin mukulakivikadulla.
Sellaista määrää en ole nähnyt edes elokuvissa, enkä filmeissä Intian rottatemppelistä. Pitäisiköhän lähteä paikan päälle laskemaan? images.google.fi/imgres?imgu...s%3Disch:1
Tuossa kuvassa ei ole kuin muutama... www.youtube.com/watch?v=gOk8iC-WhwU
Todistettavasti niitä kuitenkin löytyy.

Kysyjän kommentti

Meillä Suomessa aika hyvä tilanne .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 11:56

Olenhan noita eläissäni nähnyt, mutta onneksi talomme on rottavapaalla paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:01

En nykyään ole tavannut,kun ei meillä viihdy.
Lapsena kyllä niitä rottia vilisi ulkohuusin alla..piti käydä ihan uteliaana katsomassa...miten isoja ovat..ja oli todella suuria..hyi sentään..mitä lapsena teki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:12

Tuolla niitä liikkuu Topinojan kaatopaikalla. Ovat lähes "kissan kokoisia". Hävittävät niitä miten milloinkin. Näin jos eläimestä on kymysys.
Joitakin ihmisiäkin kuvaa "rotta" sana hyvin, mutta se onkin vallan toinen tarina.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:17

Onhan niitä. Maatalojen läheisyydessä... Kaatopaikoilla.. Joillain tehtailla...

Iljettävää ja PELOTTAVAAAAAA!!!!
Pelkään myös hiiriä.... ei tartte nauraa... kaverini pelkää hämyjä.. en naura hänellekään...

minkäs näille fobioille voi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 12:30

Viime kesänä kun vielä asuin Hesassa, niin Kallion kirkon puistikot olivat niitä täynnä.
Syyksi sanottiin, se että kun siinä on pelastusarmeijan ja V.Hurstin leivänjakopisteet,
niin leipä heitetetään siihen lähistölle maahan kun ei hakijalle kelpaa.
Kiellettiin oikein lehdessä niin tekemästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:37

Olen nähnyt tätini kellarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:29

Hyi, iljettäviä ovat. En ole nähnyt rottia luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:04

Tällä kadulla on kaksi ekopyydystä.Kaksi kissaa. Jyrsijät vapiskoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:24

Lapsena näin roskiksessa. Vein roskia ja meinas tulla silmille. Säikähdettiin kai molemmat yhtä paljon.
Onhan niitä joillakin ihan lemmikkeinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 02:07

Meidän varastossa oli rotta. Edelliset asukkaat kertoivat avaimia luovuttaessaan, että sellainen täällä asustaa. Loukku oli varastossa kaksi päivää, niin eipä ollut enää.