Onko Alanyassa tosiaan niin viielää kun napsun mukaan siellä on nyt tälläkin hetkellä vain 14 astetta lämmintä.

Olen menossa Alanyaan huhti-toukokuun vaihteessa ja odotan että siellä olis helle...

Avainsanat: turkki alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 12:33

Kyllä silloin kun menet on todella lämmintä.."älä sure".minusta se on parasta aikaa..niinkin Lokakuukin..Itse lähden Lokakuussa.....Ei ole liian kuumaa hellettä.. Kerran olen ollut Kesäkuun alussa,ja oli ihan liian kovat helteet..Kevät ja syksy parasta aikaa..sopivan lämmintä..
Nyt kyllä näytti ,että on 20 astetta lämmintä..

Kysyjän kommentti

Positiivinen viesti, mieltä lämmitäävä ja samalla täyttä asiaa kokemuksen äänellä.KIITOS!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 10:58

Napsun sääsivun mukaan lämpötila vaikuttaa jo paremmalta. Huhti- toukokuun vaihteessa lämpötila on varmasti haluamallasi tasolla. Hellettä on varmaankin vasta vähän myöhemmin.

Ohessa tietoja säästä.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/275

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 11:13

Huhti-toukokuuhun on vielä aikaa. Älä turhaan murehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:35

tuolla sivustolla sanotaan että on tänäänkin lämpimämpi, peräti +20 C:
www.alanya.tv/en/AlanyaWeath...rForecast/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:43

Kyllä se varmaan lämpenee,huhtikuu-toukokuuhun on vielä sentään aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:25

Nyt on sielläkin viileää, mutta kyllä toukokuun puolella jo alkaa lämpenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 18:19

´Kyllä siellä lämmintä on jo tuolloin, kun olet menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 19:43

Sääennuste Alanyaan nyt:

Laajennettu ennuste
Päivitetty: 08:00 AM EET on maaliskuu 20, 2010

Lauantaiyö
Selkeää. Alin: 8 °C . Tuuli Koillinen 18 km/h .

Sunnuntai
Selkeää. Ylin: 20 °C . Tuuli Lounas 10 km/h .

Sunnuntaiyö
Selkeää. Alin: 10 °C . Tuuli Pohjoisen ja koillisen välinen 7 km/h .

Maanantai
Selkeää. Ylin: 22 °C . Tuuli Lännen ja lounaan välinen 10 km/h .

Maanantaiyö
Selkeää. Alin: 13 °C . Tuuli Koillinen 14 km/h .

Tiistai
Selkeää. Ylin: 22 °C . Tuuli Länsi 10 km/h .

Tiistaiyö
Selkeää. Alin: 13 °C . Tuuli Idän ja koillisen välinen 10 km/h .

Keskiviikko
Vähäistä pilvisyyttä. Ylin: 24 °C . Tuuli Etelän ja lounaan välinen 14 km/h .

Keskiviikkoyö
Selkeää. Alin: 9 °C . Tuuli Etelä 3 km/h .

Torstai
Selkeää. Ylin: 21 °C . Tuuli Etelän ja lounaan välinen 14 km/h .

Torstaiyö
Selkeää. Alin: 9 °C . Tuuli Idän ja koillisen välinen 3 km/h .

Perjantai
Selkeää. Ylin: 24 °C . Tuuli Lounas 10 km/h .

Perjantaiyö
Mahdollisesti sadetta. Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 13 °C . Tuuli Koillinen 10 km/h . 20% sateen mahdollisuus (trace amounts).

Huhtikuun lopulla siellä kyllä tarkenee, sillä aurinko lämmittää hyvin.

Lähteet:
www.wunderground.com/cgi-bin...ct=WEATHER