Mistä löydän sjk:n bèsamen sanat suomeks?

Avainsanat: sjk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

bmd
Vastattu: 22.08.2008 - 08:42

Kirjasto on loistava paikka! Sieltä löytyy jopa nuotitkin. Ai niin, ja vielä kannanotto, mikäli se sallitaan. Suomalaisen tekijänoikeustulkinnan mukaan jopa laulujen laulaminen esim. päiväkodeissa on laitonta ilman asianmukaisia teostomaksuja... Hienoa! Onneksi on loistavia taiteilijoita, esim. Hector, joka on antanut luvan laittaa laulujensa tekstit nettiin kaikkien luettavaksi. Mielestäni näin kannattaisi toimia muidenkin, sillä se vain lisäisi laulujen suosiota. Eli olisi siis ilmaista mainosta! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2008 - 18:45

Tästä ei apua, mutta löysin tekstin: Laulujen sanojen esillepano Internetissä on nykyisen tekijänoikeuksien tulkinnan mukaan LAITONTA. Tästä syystä näillä sivuilla ovat esillä vain laulujen nimet.

Josko siis tarkotit netin kautta, josko muilla parempaa tietoa esim. muuta kautta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 00:22

Ihan siltä varalta, että joku muukin on yhtä kärryiltä pudonnut kuin minä (jouduin goolettamaan kun en tiennyt mikä on sjk) :

Santa Justa Klan (SJK) on vuonna 2005 perustettu espanjalainen popyhtye,. Siihen kuuluivat Serranon perhe -televisiosarjan nuoret näyttelijät Natalia Sánchez (Teté), Víctor Elías (Guille), Andrés de la Cruz (Boliche) ja Adrián Rodríguez (David). Yhtye oli alun perin ajateltu esiintymään vain Serranon perheessä, mutta ensimmäisen kappaleen ”A toda mechan” noustua suursuosioon alkoi yhtye toimia myös tosielämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2008 - 12:32

tuolta löytyy besamen sanat suomeksi ja espanjaksi:
lirama.net/song/190464/191006+195836

Lähteet:
lirama.net/song/190464/191006+195836