Jos voitat yllättäin rahaa esim. lotossa, vaihdatko autoa, minkä merkin aiot hankkia?

Avainsanat: auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 10:10

Jos voittaisin pääpotin lotossa,vaihtaisin kokoelämäni uusiksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 07:04

En sijoittaisi rahaa ensimmäiseksi autoon. Mikäli autokuume iskisi, valintana olisi varmaan volkkari ja malli olisi vielä hakusessa. Koeajo olisi suoritettava muutaman kiinnostavan välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 07:08

Asuntoihin ,autot uusiin .Eipä siihen paljoa kuluisi.En vielä tässä ja nyt tiedä enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 08:39

voisin kyl tuon tupa-auton vaihtaakin isompaan .. kaksioon , tuolla jo aikaisemmin kerroinkin haaveistain... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:28

Minä tyytyväisenä Skodan käyttäjänä vaihtaisin uuteen. Super ja automaattilaatikolla. Tämäkin on tottumuskysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 10:51

Jos voitan ja jos kaiken tärkeimmän jälkeen jää vielä törsättävää niin uudemman MB:n vaihtaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:52

En vaihtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:08

Kyllä Volvossa pysyisin,Tuttu ja turvallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:17

Ei ole syytä vaihtaa merkkiä eikä edes nykyistä menopeliä. Lantikalla mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 01:56

Ostan Nissanin urheiluauton uutena Suomesta. Sellaisia myydään yksi vuodessa.

Autoa todennäköisimmin sijoittaisin ne rahat kyllä lomapaikkaan tai omaan taloon.