Kummat ovat paremmat nastarenkaat vai kitkarenkaat?

Avainsanat: renkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 11:13

Minä tykkään molemmista :-) Riippuu missääin liikkuu Nastat on ollut kitkoissanikin ja kitkarenkaat ovat hiljaiset ja yllättävän hyvä pito jäällä, mutta näissä olosuhteissa luotan pikku nastoihin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 07:07

Itäisessä provinssissa ehdottomasti nastat.
Varmaan tämäkin joko-tai juttu riippuu missä päin asustaa ja ajelee ja kuinka paljon.
Turvallisuus ennen kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 08:12

Itse olen tykästynyt kitkoihin,enkä nastoja enään huoli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:27

Tottumuskysymys. Nastoilla minä talvella ajelen ne muutamat harvat kilometrit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:12

Miehelläni on kitkarenkaat ja hän ostaa seuraavaksikin kitkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 10:51

Tuota on pohdittu aiemminkin. Taitaa olla makuasia, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:45

Talvea ajatellen ehdottomasti nastarenkaat.Ne pitää jäisellä tellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 16:58

taitaa olla kesto kysymys.
Puolensa molemmilla.

Tämä talvi puolsi nastarenkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 01:58

Kitkarenkaisen ajo-ominaisuudet, kun tiellä on vettä, ovat olemattomat. Ne ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, kun on oikeasti jäätä tiellä.

Mä haluan, että auto pysähtyy, kun mä jarrutan. Meillä on nastat.