Millä mielellä aloitat taas uuden aamun??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 07:13

Hyvillä mielin. Viisi astetta pakkasta, kunnon tuuli ja lumipyry. Ei tartte viedä mattoja ulos - hyvä syy olla siivoamatta.

Kysyjän kommentti

Sait lepopäivän..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 01:43

Hyvällä tietysti.
Päivän saattaa pilata jokin yllättävä tapahtuma, mutta tuskin sentään heti herättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 02:46

Hyvillä mielin. Ruispuuroa keitellessä

Lähteet:
Tavoiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 03:20

Hyvillä mielillä aloitetaan uusi aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 07:05

Sateinen märkä aamu ja lämpöasteita pari. Mutta kahville olen juuri menossa. Muuten ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 08:42

nyt hieman kiireisellä , kun pitäis olla kohta menossa åbolandiaan.. jot hyvää viikonloppua kaikille napsulaisille .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:25

Kupissa kuumaa kahvia. Ensimmäinen ristikko ratkaistu. Napsu avattu. Kyssäreitä katsottu ja niihen vastattu. Pilvinen päivä näkyy olevan. Ei tee mieli edes lenkille lähteä. Mieli korkealla matkalla kohti kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 09:31

Hyvällä mielellä hyvien yöunien jälkeen. Lunta sataa, näkyy tekevän poikkeuksellista kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:26

Mieleni on valoisa vaikka päivä on harmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 10:45

Tuossa vaiheessa yritin innokkaana katsella Eurosportilla urheilua. Osan näin, osan en.
Mutta siitä huolimatta ennen seitsemään päivä alkoi iloisissa merkeissä. Isäntä lähti pilkille ja minä jatkoin vaavelin nutun kutomista kera töllöttimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:56

Hyvällä mielellä, kuppi kahvia ja voileipä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:22

Hyvällä mielellä, kiitos kysymästä. Paljon positiivisia napsulaisia näköjään taas ruudun ääressä. Iloista päivää kaikille!