Täällä lunta 60 cm ja kasoissa pajon enemmin. ja pakkasyöt. onko kesää vielä jäljellä?

Lisätty: 20.03.2010 - 00:01

Lepolassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 00:11

Lunta tuli taas koko viime yön..että oli hirveä urakka,kun ei tiedä minne lumet kolaa..Nyt näyttää mittari +1,1 mutta räntää sataa kaikenaikaa..Toivon mukaan juhannuksena olisi kesä..vai saatiinko jatkuva talvi..

Kysyjän kommentti

Näin se on täällä susirajalla kuten Tamprelaaset nääs sano minulle opiskeluaikana. Eivät olleet ihan kartalla kun silloin asun Kuusankoskella nyk. Kouvolaan kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 23:57

Täällä taas on 80 cm, ja kävelyteiden reunoilla 2-3 metriä. Ihan kuin kanjonissa kävelisi. Jos näiltä lumilta vielä kesä tulee, niin se on jo sitten ihme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 00:24

Meillä on kans niin paljon lunta ettei ole tottakaan, ja nytkin yöllä vain lisää pyryttää. Saa nähdä tuleeko tuota kesää ollenkaan, menee varmaan pitkälle ennen kuin lumi sulaa lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 01:58

Äkkiä se siitä vedeksi muuttuu ja joet kilometrin levyisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 07:15

Lisää pukkaa lunta joka päivä. Pakkasta nytkin -5 ja ihana lumipyry. Satakoon nyt, eikä juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 08:02

Kyllä se isä aurinkoinen om meille jo lupaillut kesää, sillä yhtenä päivänä huomasin, että "räystäät tippuivat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:22

Lounais-suomessa kuitenkin on alkanut voimallinen lumen sulaminen. Tännehän kesä ensin tulee ja sitten vasta muualle suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:28

Kyllä kesä on juhanukseen mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 10:43

Lunta, lunta, lunta vain. Kaikkialla lunta. Juuri kuurin radiosta sanonnan Marian päivästä: mitä Mariana katolla, sitä Vappuna vaossa. Ei ole vakoja meillä mutta maassa sitä sitten on näemmä vielä kymmenkunta senttiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:32

Toisin paikoin hyvinkin paljon. Ei hätiä mitiä.Kyllä on luvassa aureinkoisia päiviä .Yöt on vastaavasti kylmiä.Mutta heti mennään uimaan kun lumi sulaa.Samalla paikkakunnalla voi olla eri määriä lunta.
Sanotiin että vastaavan kylmä talvi oli 1986v.Hiljaa hiipien tulee varmasti että pääsee paanalle.