Kuinka paljon suurin pudottaja kisan Kaisu pudotti painoaan puolessa vuodessa.?

Läskia lähti kymmeniä kiloja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 22:12

52 kiloa. Kyllä oli lujatahtoinen tyttö, hattua nostan hänelle. Saisi moni nuori ottaa oppia hänestä.

Kysyjän kommentti

Sanon kuin Riitta Väisänen kaikki tiesivät, mutta yksi on valittava ja onnetar arpoi Idan. kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 20:01

Olikohan se 52 kiloa. Lähemmäs puolet painostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 21:19

Tai olla 52kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 21:40

Kyllä sitä läskiä tippui pois 52 kiloa..aikamoinen kimpale...Se on jo monta julkinkkua..aika hurja pudotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 00:08

Oli, oli 52 kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:00

Muisttaakseni se oli 52 kg.Aikamoinen ja hieno suoritus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:37

Kuinka joku kerää ylimääräistä noin kamalasti.En itse voisi kantaa sairastumasta tuommoista massaa.Huh huh.Mutta onnittelut hänelle että ymmärsi,että asia oli tärkeä.Omaksi parhaaksi.
Varallisuus näkyy vyötäröllä-niinkö se meni.