Teettekö pinaattilettuja itse? Minä en ole tehnyt ainakaan 20 vuoteen.Pitäisi ihan tehdä jokupäivä..

Avainsanat: pinaattiletut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 20:44

En ole koskaan tehnyt, laitappa liisukka reseptiä jossain vaiheessa tulemaan, niin koitan osaisinko tehdä. Tykkään kovasti pinaattiletuista.

Kysyjän kommentti

On ne hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 19:46

Kyllä teen itse, sillä minusta kaupasta ostetut ovat kuivempia.
Liekö tuo luulotautia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 19:49

Tässä yksi päivä mainitsin, että teen kaikki ruoat itse enkä valmiita osta. Nyt on korjattava sen verran, että pinaattiletut ostan aina valmiina, samoin myös pinaattikeiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:32

en ole tehnyt , mut en ole kylläkään aikoihin niit ostanutkaan, mut nyt kun muistutit niin pitääkin jotain piinaatista tehdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 21:10

En tee pinaattilettuja itse,enkä pinaattikeittoakaan,ostan ne valmiina, ovat oikein hyviä.Tosin pinaattilettuja en ole ostanut moneenvuoteen,että kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 22:10

En ole koskaan tehnyt ja keitonkin teko on jäänyt koulun kotitalousluokan tekeleeseen.
Joskus ostan pakastepinaattikeittoa ja oi että se on hyvää. Ei tietenkään sen veroista kuin itse tehtyä, saatikka sitten tuoreista nokkosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 07:21

En ole koskaan tehnyt itse pinaattilettuja tai -keittoa. Eineshyllyltä bongaan letut ja pakastealtaalta keiton. Tosin hyvin, hyvin harvakseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:03

En ole koskaan tehnyt itse. Ostan valmiin paketin kaupasta.