Sinulla on kuha, suolaa, hunajaa ja puolukoita. Mitä valmistaisit?

Lisätty: 20.03.2010 - 14:29

Puolukkagraavikuhasta oli kysymys, mutta varteenotettavia ehdotuksia tuli monta.

Avainsanat: ruoka kala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 17:46

Voi hyvä tavaton, eihän hunajaa roska-astiaan laiteta! Kuha voisi paahtaa gourmet-paperilla pannussa ilman voita, ripotella suolaa päälle. Ja puolukat syön tietysti hunajan kanssa jälkiruuaksi. Hapan ja makea on kiva yhdistelmä juuri jälkiruuassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 17:00

Paistaisin kuhan ja ripottelisin siihen vähän suolaa. Söisin puolukoita sen kuhan kanssa. Hunajan laittaisin roska-astiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 18:01

No nyt kun on marnoituna kaikki, voisitko ajatella hunaja marinoitua kuhaa, hauduttamalla uunissa, siis miedolla lämmöllä vuoassa, ja arinalle vettä kuppiin, joka höyryäisi siellä.
Tai kerroskattilassahan se voisi myös valmistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:24

Osan hunajata laittaisin kuhan pintaan ja suolaa..paistaisin uunissa..
Ja tekisin perunamuussia...puolukat ja loppu hunaja jälkiruuaksi...voisi kyllä puolukoitten päälle laittaa vielä vatkattua vaniljakastiketta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:29

Minä ulkona savustaisin kuhan ja puolukasta tekisin hunajan kanssa kiisseliä.Jos tarjoisin, luulisin että kaikki tulisi syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:49

Suolaisin kuhan, hivelisin päälle hunajaa, kypsentäisin uunissa ja lisukkeeksi puolukkasurvosta hunajalla maustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:52

Kuha ja suola keskenään (kraavi). Muut takaisin kaappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:31

Pärekala kai noista aineista olisi valmistettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:38

paistan kuhan voissa ehdottomasti ja suolaan ..puolukasta teen kiisselin johon laitan hunajaa makeuttamaan sen..minulla on voi ja perunajauhoja aina kaapissa , jot tuo kyllä onnistuis , sit viel kiisseliin kermavahto hunnutus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:49

Sekametelisopan.