Kun menet kaupungille asioille,käytkö myös syömässä tai ainankin kahvilla?

Me ollaan käyty syömässä jossain lounaspaikassa,mitä täällä on paljon.Minusta se on ihan mukavaa vaihtelua.

Avainsanat: lounasta baarissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 11:30

Minä pyrin käymään torilla ainakin kerran viikossa, kovat pakkaset vähentää kauppiaiden ja tuotteiden määrää, minun isoäitini sisar ikää vasta 98 vuotta , tapailee minua kahvilassa ja nautitaan kahvit, konjakki tömpsyt ja makeat leivokset nautimme, Saatan hänet bussiin, ja rollaatorit on mukuloille tarkoitettu, tytär on hänellä on 68 vuotta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 11:11

kyllä jos ollaan turkkuses niin useimmiten melkein molemmilla....siel kun tuhraantuu ain koko päivä... jo ootan et tulis lämmintä jot pääsis torille munkki kahffeel ja ratikkaan pehmikselle njam... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:13

joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:24

Kaupungille? Lähimpään oikeaan kaupunkiin on pit...kä matka.
Käymme kerran viikossa ostoksilla lähimmässä kylässä (sinne kestää ajaa puolisen tuntia), ja lähes aina myös pullakahvilla.
Kun ajamme noin kerran kuukaudessa kirkonkylään asti, nautimme aina ravintolassa lounas-päivällisen , ettei sinä päivänä tarvitse kotona enää päivän pääruokaa kokata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:34

Toisinaan on mukava pitää sellainen "lekottelupäivä",että shoppailee ja käy syömässä tai kaffeella ja varsinkin hyvässä seurassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:44

Jompikumpi on aina ohjelmassa kaupunkireissun yhteydessä. Tänään se on maukas pihvi.
Pystykahvit keskellä toria munkin kera on ohitsepääsemätön paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:06

olen liian nuuka siihen. jos vasiten sovin ystävän kanssa kahvihetken, se on eri asia.
muutenkaan en lorvi kaupungilla "shoppailemassa". käyn kerran viikossa ruokakaupassa, tarvittaessa haen vaatteen tms. silloinkin pyrin löytämään kolmen kaupan valikoimasta tarvitsemani.
toisaalta - kirpputorilla voin tonkia vaikka kuinka kauan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:20

Hesassa join paikallisissa city-marketeissa kahvin.
Mutta nyt kun muutin tänne maalle, niin esim. Keskisellä käynnin yhteydessä syön tai sisareni kanssa
syömme kevyen salaatipöydän antimen.

En ole koskaan käynyt pitza paikoissakaan, olen niin maaleinen.
Kahvit baareissa on aika tyyriit ja baagelsi siihen, joten kauppapuoti on minulle sopiva paikka.
Lasken, että kotiin saan jo tarjouskahvia paketin sillä hinnalla.

city

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:30

Yleensä joko kahvi / tee tai lounas, tai molemmatkin, on ohjelmassa ostospäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:56

Mie asun pienessä kaupungissa lähellä keskustaa, minkä läpi ajan joka päivä. Ostan ruokani muutamasta "lähiökaupasta" ja pienellä budjetilla eläessäni en raski ostaa kalliitta tuotteita, esim. vaatteita, joita ostan tarjousten perusteella. Keskustan kaupoissa käyn todella harvoin, koska en tarvitse erikoisliikkeiden tuotteita. Tietysti jos on hankinnassa liikuntaan liittyvät tuotteet tai esim. kävelykengät, menen erikoisliikkeeseen, koska köyhän ei kannata ostaa huonoa laatua. Arkivaatteet ostan halpisliikkeistä, koska ne kestävät aivan tarpeeksi pitkän ajan. Teen myös itselleni vaatteita tai muodistan entisiä; juuri olen muodistanut kaksi puseroa, joista tuli kuin uusia.

Lisätty: 19.03.2010 - 13:00

Eli vastaus kysymykseen; en raski käydä kahvilla tai syömässä kovin usein koska kotona saan halvemmalla (vähän lähti sivuraiteille tämä vastaus..).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:04

Käyn kaupungilla asioimassa eli ruokaostoksilla joka päivä enkä toki aina kahvilaan tai ravintolaan mene. Asun kaupungissa ja keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:23

Silloin tällöin käymme ostosreisulla joko syömässä ,tai kaffella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:24

Meiltäkin on lähimpaan kaupunkiin noin 40 km, joten melko usein käymme silloin lounaalla ja kahvilla nyt ainakin. Se on ainakin meille ruuanlaittajille ihan juhlaa, kun pääsee valmiiseen pöytään syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 18:07

Asun niin lähellä palveluja,mutta siitä huolimatta lähden joskus vartavasten kun aikaa sattuu olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:38

Minulle on juhlaa kun menen kaupunkiin .Siellä on silloin tällöin käytävä.Olemme mieheni kanssa löytäneet matkanvarrelta hyvän ruokapaikan .Se on edullista ,maukasta,jälkiruokiakin 3 sorttia. Ei mitään kahvia koska minusta se ei ole jälkiruoka.Pääruuat ,salaatit ja jälkiruuat.Saa syödä niinpaljon kun itse haluaa.Tottahan me syömme .Ei kyllä aina, ettei käy arkiseksi.Vaikka nuuka olenkin mutta silti suon tuon nautinnon .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:39

Kaupunkini on pieni. Täällä käyn suht harvoin asioimassa. Pienet ostokset hoidan toki. Paikallisjutut. Sit kun meen asioimaan isompaan kaupunkiin, käyn toki syömässä ja nautin palveluista satasella.

...maalaiselle mukavaa vaihtelua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:18

Jos vietän oikein pitkän päivän shoppaillen ja asioiden parissa, niin käymme jossain herkuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:18

Käyn kyllä tuolla Kotkansaarella useamman kerran viikossa..Usein on kiire kotia,kun on avustushommissa ja siltä saa usein kahvit tai ruokaa.
Kun käymme kuntosalilla ja uimassa mieheni kanssa...senjälkeen tulee käytyä syömässä...jos kotona ei ole mitään valmista ruokaa..se onkin todella suuri nautinto,kun on väsyksissä..kun menee kotia saa ihan vaan nauttia hyvästä olosta..
Tyttären kanssa kun olen liikkeellä,silloin aina kyllä käymme pitsalla tai kahvilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:45

Erittäin harvoin käyn kahvilla, silloin tällöin poikkean pizzalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 00:08

Kaupungille lähtiessä syön ettei tarvitse olemattomia rahojaan laittaa syömisiin kaupungilla. Kun asiat on hoidettu niin bussiin ja kotiin taas syömään. Rikkaat mällää, köyhät ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:05

En käy missään kahvilla tai syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 01:59

Ei ole ylimääräistä rahaa sellaiseen...