Teetkö rahkapiirakkaa pääsiäiseksi,jos niin kumpaan kuoreen,pullataikina vai muro?

Minä teen pullataikina kuoreen.

Avainsanat: rahkapiirakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 11:12

joo tuo pullataikina on minustakin parasta rahkapiirakassa...

Kysyjän kommentti

Meillä rahkapiirakka täytyy tehdä ehdottomasati pullataikinakuoreen.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 11:34

Pullataikinaan teen....se on hyvää ,nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:46

Olen minäkin leiponut, vaan en pitkään aikaan. Silloin kun viimeksi leivoin käytin pullataikinaa ja hyväähän se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:12

Minä en piirakkaa tee, pashaa teen 3 huusholliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:13

Pullataikinaan, mutta nykyisin on myyjäisiä pääsiäisen alla josta yhden hengen talouden piiraan voin ostaa.
Jopa rakstan rahkapiirakkaa, jos vain itselleni ostan, niin tarjoan vierailleni rahkapullia joita teen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:09

Olen maitoallergikko eli maidon proteiinille allerginen eli en tee rahkapiirakkaa, mutta soijajogurtista tulee kelpo korvike. Pullaan tehty on parempi, mutta miulla ei ole YYA-sopimusta hiivan kanssa eli se ei onnistu. En siis tee rahkapiirakkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:11

Pääsiäisalusviikon olen matkoilla ja säsätyn mm. leipomiselta. Rahkapiirakkaa saatan ostaa kyllä ja etukäteen leivon pakastimeen pääsiäiskakun. Suvun miehet pitävät kyllä rahkapiirakasta mutta leipomon tekemä saa kelvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:26

Minä olen tottunut tekemään sen pullapohjaan ja isoon uunipeltiin.Se on aina ollut minun suurta herkkua.Sitruunalalla ja rusinolla mausrettuna.On jäänyt nuoruusvuosilta kun opettelin itse leipomaan.Pääsiäinen on kevään alkamisen merkki.Kevätpäivän tasaus huomenna 20.3 Yöt ja päivät yhtä pitkiä.Hip hurraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:25

Pieniä rahkapiirakoita teen pullataikinaan tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:44

Ilman muuta ohueksi kaulittuun pullataikinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 19:45

En tee rahkapiirakkaa, enkä muutakaan pääsiäisjuttuja... Lapsuudesta muistan aina pullataikinaan tehdyn rahkapiirakan.. ja vieläpä rusinoilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:16

Rahkapiirakka on herkkuani. On aivan sama onko se pulla taikinassa vai murossa. Kumpaankin onnistuu yhtä hyvin, ja herkullista tulee molemmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 20:28

Kyllä teen pullataikinaan...ja ison satsin pieniä rahkapiirakoita...Sitten annan jälkikasvulle piirakoita pääsiäis-hyväksi...eli neljään eri paikkan..Tämä kana (kukko)munii suklaamunat ja piirakoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:44

En tee, mutta jos ostan niin se on silloin pullataikina - rahkapiirakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 00:12

Tekisin jos olisi syöjiä enemmän kuin minä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:06

En tee itse. Ostan valmiita kaupasta.