Mikä yhdistää Johnny Deppiä ja Angelina Jolieta? Onko Johnny Depp kaunis ja mahdollinen päiväunesi?

Jos Johnny ei ole päiväunesi, listaa viisi parhaimman näköistä urosta. Ja paremmuus järjestyksessä.

Avainsanat: johnny depp

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 13:27

On se kyllä kumma noilla isoilla elokuvastaroilla, että elokuvaa tehdessä "rakastutaan" aina kyseessä olevaan vastanäyttelijään ja edellinen suhde "unohtuu"! Eikö sitä osatakaan näytellä rakastuneita, rakastavaisia ja rakastelua? Ei taida suhde olla kunnollisella pohjalla, kun siipasta ollaan niin mustasukkaisia ettei tämä näytellä saisi.

Depp on kyllä todella muuntautumiskykyinen näyttelijä ja nuorempana pidin häntä todella hyvän näköisenä. Nykyään maku on toisenlainen. Mielestäni hyvän näköinen ja komea näyttelijä on Colin Firth. Olen pitänyt häntä hyvän näköisenä jo useamman vuoden ja hän vain komistuu vanhetessaan!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:26

Juoruja "uudesta" parista näyttää aika ajoin maailmalla kulkevan. Ihailen Johnny Deppin hammasrivistöä ja tottahan hän on komistus. Päiväunet ovat taaksejäänyttä elämää.

Denzel Washington, Kevin Costner, George Clooney, Matthew McConaughey, Sting.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:21

Johnny Depp ja Angelina Jolie ovat kuvaamassa The Tourist -elokuvaa. Elokuva sisältää kiihkeitä makuuhuonekohtauksia ja ne ovat Deppin puolisolle Vanessa Paradikselle liikaa. Paradis haluaa, että Depp jättää elokuvan.

Tuohon uniosastoon jätän vastaamatta. Ei kosketa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:04

Uneni olen jo uneksinut, ei mitään kohokohtia odotettavissa minun makuuhuoneessani.
Päiväsiestaa en vietä.
Jos unessani kohteeni näkisin, toivoisin, että se olisi edeltä mennyt mieheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:39

Päiväuniani ei enää komistele komiat poijaat, vaan kummittelevat ukonrahjut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 22:12

Päiväunilla tänään nukuin...niin sikeästi,että ketään en uneksinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:50

En nuku päiväunia.