Ville Valo on vienyt Suomea maailmalle, ansaitseeko Ville siitä kiitoksen?

Avainsanat: ville valo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:34

Kyllä. Sitä paitsi Ville tekee erinomaista musiikkia ja hänellä on erittäin hyvä ääni. Tuntuu olevan niin symppis tyyppi, ettei hänellä taida olla kotimaassakaan hirveesti kampittajia. Tsemppiä Villelle ja bändille!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:20

Niin kauan kun palaute kotimaassa ja ulkomailla on hyvää ja positiivista, on aihetta kiitoksiin.
Ohessa tietoa laulajasta.

fi.wikipedia.org/wiki/Ville_Valo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 08:32

Onhan Ville niitä kiitoksia monet kerrat saanutkin. Lisä ei liene pahitteeksi kuin "selkäsaunassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:30

Eikös hän työtään tee. Eihän niistä ole tapana kiitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:07

Kaikenlaisen hyvän asian vieminen rajojemme ulkopuolelle on mitä parasta.
Viepä sitä sitten Ville Valo tai Aleksander Stubb.
Taskullinen kiitoksia kaikille, edsutattehan siellä mietä "mettäkansaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 14:47

Eiköhän tuo ole itsestään selvää, että ansaitseehan se Ville kiitoksen Suomen viemisestä maailman tietoisuuteen sillä ilman Villeä ja hänen bändiään tuskin yhtä moni kuin nyt tietäisi missä maa nimeltä Suomi on. Hänen lisäkseen jiokainen Suomalainen joka menestyy maailmalla ansaitsee myös kiitoksen maamme esiintuomisesta urheilun, musiikin, taiteen, politiikan, tieteen, tai jonkun muun hyvän asian avulla. Maamme ei näet koskaan saa liikaa positiivista julkisuutta. Siitä varmaan muutkin ovat kanssani samaa mieltä niinkuin siitäkin että ainoa julkisuus mitä maamme ei maailmalla kaipaa on negatiivinen julkisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:35

En oikein jaksa uskoa että Suomi tunnettaisiin kovin paljoa enemmän hänen ansiostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 21:49

Hyvä ääni ja hyvää musiikia kyllä tekee..että ihan hyvä..Kyllähän kiitostakin voisi antaa ..