Oscar-voittaja Sandra Bullockin pettäjäaviomieheksi epäilty Jesse James pyytää anteeksi tuskaa ja häpeää,

jonka hän on käytöksellään vaimolleen ja kolmelle lapselleen aiheuttanut.

Onko tämä miehen teko? Pitääkö naisten antaa kaikki miesten seikkailut anteeksi?

Avainsanat: sandra bullock

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 23:02

Kyllähän sitä voi anteeksi pyytää,kun on töpeksinyt..mutta saako sitä anteeksi..ei sellaista voi unohtaa nainen ja olla,kuin ei olsi mitään tapahtunnu...
Ja kun miehellä tulee uusi tilaisuus pettää..voi hyvinkin tehdä sen uudestaan..
Ei muuta..kun kalossinkuva persuksiin ja ovesta ulos..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:38

Rehti mies pyytää töppäilynsä anteeksi. Antaako anteeksi... tjaah... riippuu niin elämäntilanteesta, onko lapsia jne. ja onko suhteessa vielä pelastettavaa. Jotain mätäähän pitää olla, jos täytyy lähteä hakemaan lohtua kodin ulkopuolelta. Automaattista anteeksiantoa en kannata, pitää ainakin vähän aikaa pitää "pakkasessa nöyrtymässä", jotta oppii tavoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 08:34

Myöhäistä on pyristellä, kun on tavarat housuissa. Yrittää ainakin voi, mutta lopputulos ei liene koskaan hyvä. Ehkä hieman parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:29

Niin aina juu. Miehet pyytää anteeksi, mutta jo seuraavassa mutkassa toistavat tekonsa. Minä en pettämistä anna anteeksi. Saa lähteä äijä siitä paikasta menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:00

En näytä vihreää valoa olleenkaan pettäjälle, luuleeko hän nyt itsensä sankariksi tekoineen.
Anteeksi jos pyytää, onhan se anteeksi annettava, unohtaa tuskin voi koskaan ja luottaa toiseen.
On se niin paljon törkeä teko,mutta ainahan se on ollut laiho vihreämpää aidan tuolla puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:32

Siinähän pyytää - tietysti kaunis ele - mutta muistaako seuraavan kohteen kohdalla.