Löytyykö jääkaapistasi perinteistä edamia, goudaa vai emmentaalia, tai Auraa?

Mikä on suosikki juustosi?

Avainsanat: juusto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 15:28

Edamia löytyy ,Koskenlaskija (viherpippuri)...,sulatejuusto-viipaleita rasvaa 12% ja pitsa juustoraastetta...aina on useammanlaista juustoja jääkaapissa...juusto ei ole koskaan lopussa meidän jääkaapista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 06:44

Minä emmentalista pidän ja se vuorottelee edamin kanssa meidän jääkaapissa, Aura juustoa ostan vain herkuttelu hetkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 07:42

Puna- tai mustaleima emmentalia ja Auraa. Joskus kipaisen hakemassa herkkuja ja silloin on Appenzelleriä (sitä vahvinta) ja Chevreä. Njam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 08:28

Tällä hetkellä Edamia. Muuten juuston suhteen olen kaikkiruokainen. Juustomerkkiä ja -lajia tulee usein vaihdettua. Vaihteluhan virkistää juustoissa ja muutenkin elämäntaipaleella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:02

aah aurajuusto on kyl niin njam....polar 5%....ei kyl vedä vertoja aurajuustolle joka on yhtä hyvää , kuin sininen suklaa njam .... ja nyt kuolaa :)) arvaas mitä huomenna ostankin , kun kauppaan poikkean ...ei ole sininen kuiteskaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:26

Nyt ei löydy mitään noista tuotteista. Vain Pirkan kevyt sulatejuustoviipaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:49

Sinihomejuustoa murusina, emmental viipaleina, rasva prosenttia en katsonut, mutta jos on paljon
syön vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:59

Eilen meni viimenen siivu punaleimasta. Tänään siis ostoslistassa juustoa.
Perinteinen edam, eri väriset emmentaalit ja Aura aivan ykkösiä. Goudaa ostan harvemmin. Yksi herkku on ihan perinteinen Koskenlaskija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:54

Tällähetkellä ei löydy juustonmuruakaan jääkaapistamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:34

Tsekkasin jääkaapin: juuri tällä hetkellä siellä on:
- pieni nokare Auraa
- avaamaton paketti punaleima-Emmentalia
- kolmikulmainen, avattu rasia valkoista norjalaista vuohentuorejuustoa
- puolitäysi kotimainen valkosipulituorejuustorasia..
Tilanne on ihan normaali; juustolaadut kyllä vaihtuvat, mutta tarjonta on yleensä yhtä runsas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:29

On yleensä Edamia tai Toudaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:29

Tällä hetkellä näkyy olevan Aura-juustoa, Polaria ja saksalaista kermajuustoa viipaleina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:42

Jääkaapista löytyy Oltermannia ja Turunmaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:50

Jääkaapissa on melkein aina mustaleimaemmentaalia, joka sopii hyvin ruuanlaittoon. Edam on yleisesti ottaen pliisua ja mautonta. Aura on liian suolaista. Ulkolaiset sinihomejuustot ovat maukkaampia, vähemmän suolaisia eikä niin kuivia ja murenevia kuin Aura.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:28

Ei mitään noista. Euroshopperin iso paketti sulatejuustoviipaleita kylläkin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 01:59

Pohjanpoikaa.