Jos ystäväsi ottaa oluen, otatko sinäkin hänen seurakseen ja ruukaatteko parantaa maailmaa?

(Paljon kysymyksiä tuli oluesta, älkää suuttuko).

Avainsanat: olut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 09:21

Aikoinaan perjantaina mentiin yhdelle oluelle, mutta siinä sitten vierähti liki 2 tuntia mutta enhän voinut lähteä kun en vielä ollut olutta juonut (join siideriä ensiksi)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 09:03

no kyl voin ain yhdet ottaa ja toisetkin , mut parempi ois kyl viini ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:18

En juo olutta, terveydellinen rajoite, enkä ehkä muutenkaan koska enemmänkin miehinen juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:23

En välttämättä juo seuran vuoksi. Vain jos muuten mieli tekee tai janottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:46

En ota, mutta voin silti maailman kääriä silkkipaperiin hänen kanssansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:54

En välttämättä. Maailmaa voi parantaa ilman oluttakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:34

Eipä tuo ole parantunut jotta turha sitä on enempää yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:56

Voin kyllä oluen ottaa ystäväni kanssa,mutta se ei kyllä sitten jää siihen yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:36

Eipä tule otettua,en ole koskaan juonut olutta,en edes maistanut...mutta silti voidaan maailmaa parantaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:25

En käytä alkoholia, mutta kavereiden kanssa käyn oluella, yleensä juon alkoholittoman siiderin. Maailmassa riittää parannettavaa, joten mikäettei sitäkin aihetta sivuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:33

Mulla ei oikei ole sellaista ystävää joka ottaisi oluen.Jos joskus näin kävisi, voisin olla muutenvaan hänen seurana.Itse en oluista tykkää se on mielestäni niin kovin hapanta juotavaa.Kyllä koti kaljaa valmistan ruoka juomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 14:54

Tottakai ottaisin yhden jos toisenkin ja antaisimme suppurtiivista terapiaa toinen toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:20

Tottakai jos ystävä ottaisi oluen,ottaisin seuraksi..mutta mielummin Siiderin...ja niitä menee sitten muutama,kun selitetään kuulumisia...oliskohan se sitä maailman parantamista??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:32

Juon olutta erittäin harvoin, mutta joskus saunan jälkeen saatan ottaa puolet kumppanin oluttölkistä. Meillä ei juurikaan olutta mene. Kesällä ehkä paremminkin, mutta silloinkin vain pari tölkkiä kerrallaan. Ulkomailla se joskus maistuu ihan hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:48

Toisinaan parannetaan maailmaa, muttei ruukata ottaa olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:27

Olen oluen ystävä ja maailman parantaminen hyvän ystävän kanssa, laadukkaan oluen kera on parhautta!! :) Myös hyvä punaviini sopii tähän;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:26

Jos siitä asiasta on sovittu, niin silloin otetaan ja parannetaan maailmaa. Muuten hän tai minä voimme ottaa ihan rauhassa yksinkin, ei meidän tarvitse toisiamme matkia.