Mikä on suosikki olut merkkisi?

Kelpaako sinulle edullinen Lidl kaupan olut.

Avainsanat: olut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 09:44

Porin karhua, niinkauan kuin muistan, en kylläkään nykyään tiedä valmistetaanko sitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 08:16

Voi kun lakkautettiin tuo Auran vaalea. Oli parasta minun mielestäni. Nykyisin ostelen Karhua tai Sakua. Karhun maku vastaa parhaiten lakkautettua Auran kolmosta. Ohrapirtelöksi minä sitä kutsun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:10

minulle käy kotikaljasta IV kaik merkit ....juon sen verran vähän kaljaa , et en ronklaa sen suhteen on merkki sit mikä vaan....mut sauna ja olut ovat kyl lyömätön yhdistelmä....lie sit mistä oonkin tuollaisen pintymän saanut ...usein kyllä käy niinkin ,et juon puoleen väliin ,kun se on kylmää ja sit isäntä saa loput :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:18

Samoin on oluen laita. Mikä merkki vaan menee alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:48

Karhu. Ostan myöskin joskus tölkin jonkun pienen panimon olutta tai ulkkista ihan vaan maistellakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:39

Kylmäsuodatettu erikoinen. Nyt täytyy tyytyä olviin tai sandelsiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:51

Itse en juo olutta mutta miehelleni käyn joskus ostamassa Alkosta liettualaista Svyturus Baltijos-olutta mikä on suosikkinsa. Ehkä kerran kk:ssa käyn hankintareissulla ja pari pulloa mukaan lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:38

Pääsen harvoin Alkoon, on tyytyminen lähikauppojen valikoimiin. Suosikkini on Karhu, maun takia.
Onneksi sitä ei läheskään aina löydy, silloin pääsen suosimaan kotimaista Olvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:10

Karhu kaljaa meilläkin suositaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 14:55

Kaikki menee alas, mutta jos valita täytyy niin Karhu tai Saku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 15:06

Karhu tai Olvi mitä meiltä löytyy. Tallinnan reissujen jälkeen löytyy Sakua..Pitää taas käydä hakemassa Sakua...ihan hyvä olut..vaikka tosi vähän juon olutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:42

Sandels, Saku Valge, Lapin Kulta, Fosters, useammat vehnäoluet... tosin usein en nykyään olutta juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:19

LK, K:nen,K, O sekä liidelinkin litkut käy. Mainostaminen kun on kiellettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 20:14

Nikolai !!!