Jos huomaat kaupassa toistuvasti vakkari tuotteesi olevan loppu, marsitko suoraan pomon puheille?

Vai luotatko osaston hoitajan puheeseen kun hän lupaa tilata tuotetta lisää varastoon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 08:05

Maksavana asiakkaana minulla on oikeus saada myös sen mukaista palvelua. Tuota en kauan katsele. Onhan muitakin liikkeitä olemassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 07:20

Kyllä menen silloin huomauttamaan asiasta..ei saa olla hylly tyhjänä jostakin tuottesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 09:12

Olen maininnut asiasta kassalla. Hän kirjoitti puuttuvan tavaran nimen johonkin listaan, ja parin päivän kuluttua oli tavaraa taas hyllyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:27

Kyllä mainitsen, jos aikaisemmin olen saanut sitä tuotetta sieltä, mutta en nyt mitään erikosta jos
ei sitä tosiian ole ennenkään kaupan valikoimassa, menen toideen kaupaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:30

no toki mainitsen tai jos on jokin sellainen uutuus tai jokin muu tuote ,jota ei ole kaupassa niin kysyn ,et mahtaisko sitä tuotetta saada ja kyllä sitä sitten onkin tullut hyllylle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:36

En nyt pomon puheille, vaan myyjän, joka vastaan tulee. Mikäli tilanne jatkuu samanlaisena, äänestän jaloillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:58

Myyjälle tai osaston hoitajalle kerron mikäli on toistuvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:53

Myyjän puheille meno on toistaiseksi riittänyt. Keskustan S-marketeissa oli myynnissä tiettyä mehua, mutta jostain syystä sitä ei ollut meidän kaupassa. Myyjä lupasi viedä asian eteenpäin ja nyt saan ostaa mehun lähikaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:00

No, en mene mihinkään valittamaan. Onhan niitä vaihtoehtoja aina tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 20:11

En häiritse sillä pomoa vaan vaihdan kauppaa.