Oletko koskaan nähnyt mustaa ruusua?

Etsin Turun linnan puistosta vaan en löytänyt!!

Avainsanat: ruusu musta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 10:10

värjättyjä mustia ruusuja olen nähnyt .

onneksi et löytänyt sitä mustaa ruusua,
laulunsanojen mukaan se ei tietäisi hyvää:
"Vanhan linnan puistossa on musta ruusu piilossa
ja taru kertoo jos sen joku löytää
hän kerran lemmen tähden tuhon saa."

Kysyjän kommentti

Älä sinäkään lähde sitä hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 01:20

En ole kyllä ikinä mustaa ruusua nähnyt..oliko edes olemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:44

Mustaa ruusua en ole vielä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 07:03

Onhan niitä...Osta valkoisia ruusuja ja laita mustaan karamelliväriin jota saa apteekista tai musta vesivärikin käy.Ruusu imee värin itseensä ja varressa sekä lehdissä musta väri ei näy mutta valkoinen ruusuke tulee mustaksi ja on ihan upea.Kokeiltu on.Tämä toimii tietysti vain leikkokukissa ja ei taida ruusupensaassa toimia vaikka kuinka nokivettä juurille kaatelisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:08

Mustaa ruusua ei ole onnistuttu kasvattamaan luonnollisesti, ja sen saajalle kukkaiskiellellä
povataa kuolemaa. Hyvin tumman violetin väristä kukkaa luullaan useien mustaksi ruusuksi.

Lähteet:
Napsun google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:14

Mikäli mustaa ei ole niin sitten se oli tumman violetti asetelma haudalla jonka olen nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 12:59

Hyvä, etten ole nähnyt. On lempi ja henki tallella.