Mikä alkoholijuoma on paras mielestäsi?

Lisätty: 19.03.2010 - 00:19

Timppa pirtu voi viedä jalat alta..kun on aika tömäkkää ainetta

Avainsanat: paras alkoholi juoma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 08:52

Minun raitis suu viettää 3-vuotis juhlaansa 10.4.2010.. Sillin tuli kumottua viimeinen viisasten juoma
muki. En selkään ole ottanut yhtään kulausta edes kolmoskaljaa. Kyllähän se konjakki oli silloin "ennen vanhaan" parasta.Ehtoollinen on poikkeus tapaus.

Kysyjän kommentti

Onnittelut etukäteen juhlallesi...kun tulee 3v. täyteen..kiva juttu,että on selkärankaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 00:14

Kossu jonkun raikkaan limpparin kanssa. Wisky tulee seuraavana, sitten konjamiini. Mutta jos saan valita, niin jätän nuo kaikki väliin ja mieluummin nautin sen ohrapirtelön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:15

Miedoista valkoviineistä on pirtu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:17

öö-öö mikä nyt ois paras.... pikarillinen tai kaks jotain likööriä ..en nyt osaa sanoa mikä ois se paras ..minä kun olen noidenkin suhteen kaiikkii ruokkannee tai juomane ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:27

Minä olen sellainen konjakin nautiskelija. Pieni napanteri ruuanlaiton yhteydessä on oikea makunautinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:56

Omatekoinen kotiviini, kevyt mukava olo, ei krapulaa eikä pöhnää kuten kaupan juomista. Erittäin halpaa. Punaviineistä Chileläiset kohtuuhintaiset.
Terävistä parasta on tumma Caribian Rommi sopivilla sekoituksilla (Cokis tai tee), tai Itävaltalainen Stroh ja Jagertee. Viskeistä Bourbon Whiskey.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:42

Skottiviski, tai kossukola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2010 - 08:55

Täytyy sanoa että ei mikään. Olutta kuitenkin juon silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:14

Spiritus fortis on mielestäni aivan liian kuivaa minulle. Mikäli ei omista maksullista kanavakorttia, niin tuo juoma kyllä pistää filmin kelaamaan tosi nopsaan eteen- ja taaksepäin.

Parasta en osaa sanoa, vaan on sellaisia juomia, jotka sopivat eri tilanteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:04

Ei ole tullut vuosiin käytettyä alkoholia, mutta toki muistan suosikkini:
Amaretto, italialainen mantelilikööri.