Luetko paljon kirjallisuutta? Montako kirjaa kuukausittain? Minkälaisesta kirjallisuudesta pidät?

Avainsanat: kirjallisuus mieltymykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 23:52

Luen noin kuusi kirjaa kuukaudessa. Joskus enemmänkin. Aika monipuolinen on valikoima. Historialliset romaanit ovat ihan ykkössijalla. Rikosromaaneja tulee ja paljon luettua ja niiden ratkaisuja. Uskonnollisissa romaaneissa on paljon hyviä sarjoja. Ne olen lukenut kaikki, mitä vaan kirjastossa on ollut. Sotaromaanit ovat myös suosikkejani. Ja moni moni muu aihealue. Elämänkertoja jonkun verran. Jäävät kuitenkin vähemmistöön. Lukeminen on niin hyvä harrastus, etten oikein muuta vastaavaa tiedä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.03.2010 - 00:09

Aiemmin olin kova lukemaan, nyt niska ei anna sitä tehdä. Jännityskirjallisuus on lempparini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:14

Rikos ja jännityskirjat..mitä luen eniten..ja joitakin elämänkertomuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:06

Kyllä aikoinani luin paljonkin. Nyt ei tahdo oikein aika riittää vaikka eläkkeellä olenkin.
Ja vaikka aikaa olisikin, niin tuskimpa sitä lukemiseen kuluttaisin.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:40

Päivittäin, historia on intohimoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 09:08

En laske määriä, työhöni kuuluvat myös kirjat jokapäiväisesti ja seuraan alaa tiiviisti. Ostan paljon kirjoja ja joskus lainaan kirjastosta. Kun on useampia harrastuksia ei voi paneutua ainoastaan lukemiseen.
Kokopäivätyö rajoittaa monta asiaa mutta hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 10:34

välillä olen lukuhimon kourissa. saatan ahmaista päivässä normi kirjan jos saan rauhassa lukea ilman häiriöitä. pidän utrion ja robertsin kirjoista. joskus on kiva sukeltaa brittimaailmaan christien pokkareiden ohella. olen kirjojen harras ystävä. uusi kirja tuoksuu hyvälle...... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 11:48

Luen kaikenlaista. Siihen aikaan, kun minulla oli vaikeuksia päästä kirjastoon (ei julkista liikennettä, ei omaa autoa eikä kirjastoautoakaan vielä ollut), kirjastonhoitaja laittoi minulle paketteja sattumakyydissä. Olin antanut hänelle ohjeeksi: "kaikkea muuta paitsi hartauskirjallisuutta ja korkeampaa matematiikkaa".
Montako kirjaa luen kuukaudessa? Halukkaat voivat laskea tarkat lukumäärät blogini lukupäiväkirjoista www.ahku.vuodatus.net

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:17

Luen paljon. Olen kirjaston vakioasiakas.Viimeksi olen lukenut Eve Hietamiehen: Yösyöttö. Luen ainoastaan illalla nukkumaan mennessä sängyssä. Mitään Päätaloa en jaksa lukea. Tyyli on minulle vieras.