Paljonko on laskettu, että suomalainen käyttää punajuurta henkeä kohden vuodessa?

Martat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 00:47

Veikkauksen puolelle menee. Veikkaushommissa tahtoo aina jäädä tappiolle.
Sanon kuitenkin 1,566 kiloa. Pistin kolmen desimaalin tarkkuudella ja todennäköisimmin pieleen meni.

Kysyjän kommentti

Kylläsinä nyt pisimmän tikun valitsit, määrä on arvioitu 1,5 kg vuodessa 2008.Oli muuten silloin vuoden
vihannes. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 22:21

en diggaa punajuurta muutakuin borsch keitossa, ja harvoin sitä valmistan ruoaksi.
uskoisin että henkilöä kohti vähemmän kuin kilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 22:46

Puolisen kiloa on vastaukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 22:53

Kyllä minä ainakin 2 kiloa vuodessa syön punajuurta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 23:42

Tuohonkaan en tiedä vastausta, mutta minä ylitän sen lukeman ihan taatusti. Meillä menee punajuurta ihan välipalana. Säilön itse pitkin vuotta punajuuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:38

Veikkaan kahta kiloa. (Meillä syödään kyllä paljon enemmän).