Uskomatonta että olette jaksaneet minua jo vuoden?

Muistan hyvin vielä ensimmäisen kyssärini johon taisin saada pari vastausta. Sama kysymys olisi muuten jälleen ajankohtainen.

Kiitos kaikille napsulaisille menneestä vuodesta. Parhaista vastauksista ja erittäin hyvistä kyssäreistä johon olen saanut osaltani vastata.

Lisätty: 18.03.2010 - 22:24

Ohoh. Olen yllättynyt ja menen ihan hämilleni. Kiitos ihanista palautteista.

Lisätty: 26.03.2010 - 09:58

Lämmin kiitos ihan kaikille vastanneille saamastani positiivisesti palautteesta. Toivon että tiemme pysyy yhteisenä vielä jatkossakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 09:19

Niin minutkin kuin sinutkin
on kohtalo laittanut kulkemaan tätä elämänhetkeä,
ei pidä yllättyä sattumuksista ja kohtaamisista,
sillä elämä on meidän kaikkien yhteinen matka,
mihin sitten olemmekaan menossa...

Onnea Ida!

Kysyjän kommentti

Lämmin kiitos kauniista ajatelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 21:53

Ida olet minulle ollut alusta asti numero 1, mitä suosioon tullee.
Olenhan vasta ollut Napsussa vajaan kuukauden. Tunsin heti, että sielumme synkkaa.
Olet sitä pullantuoksuista äitiä ja isoäitiä edustava "vanhan hyvän ajan" henkistäkin
pääomaa omistava henkilö. Kiitos ja toivotaan, että jatkoa seuraa.
Tämän päivän sinikellot ojennan Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:53

Onnea vuosi vierähtänyt..Taas sinulla ilonpäivä,kun on 1v. synttärit....
Taidat leijua vielä pilvissä..prinsessan takia...
Ja meillä kaikilla ollut monta ilonpäivää sinun ansiosta..kun on tullut ,niin paljon ihania kysymyksiä ja vastauksia..
Olet ollut napsun ihana piristys..että kiitos Ida....jatka samaan malliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:53

lycka till yksivuotiaalle!
kiitos itsellesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 22:00

Pitäisiköhän Idan saada virstanpylväs. Minusta kyllä. Tuo pistemääräkin on Gurulla huima (sija 5).
Onnittelut ja kiitos kaikista kyssäreistä sekä vastareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 22:03

Sinä olet symppis! Ja napsun tähti kaartia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 22:30

Onnea vaan paljon ja sinähän se olet kestänyt meitä, kun jaksat täällä pyöriä meidän muiden ilona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 22:37

Miksi ei oltais jaksettu ilopilleri Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 23:36

oi oii .. napsu ystis ..onhan ihquu olla kansais täällä napsus ..jot onnea sinulle kuin myöskin muillekkin , jotka ovat olleet äänettöminä mukana täälä vaan .. hali rutistukset ja hyvät yöt .. minul alkaa treffit just .. unimasan..kans , jot joutukaa napsulaiset untenmaahan niin ihanaan tekin rakkaat ystäväin.. :)