Missä miehet pitäisivät käsiin seisoskellessaan, jos heillä ei olisi taskuja housuissa? On emenpi miesten juttu kuin naisten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 12:15

Kyllä ne kädet siellä taskussa käy jatkuvasti vaikka henkseleitä pitelevät, pitää heidän saada varmistetua ettei se uloke ole vallan hävinnyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta, liene tosi ainakin ajatuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 11:00

varmaankin vyönkannattimissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 11:08

Ihana pohdiskelu. Naisena voisin arvailla että jos eivät roikottaisi niitä peukalon varassa vyöllä, niin sitten ne olisivat ristissä selän takana. Tai käyttäisivät niitä puheen jatkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:46

Paukuttelisivat henkseleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:17

Aika outoa olisi varmaan .Ne on tottuneet niihin taskuihin.Kuka pelaa piljartia kuka pitelee rahoistansa kiinni.Ei olisi mihin tupakat laittaisi tai rahapussin. Niittenkin tarttis hommata käsiväsky.
Henkselit olisi joka jätkällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:25

Sitten olisi varmaan joka miehellä henkselit...mitä saisi niitä paukutella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:50

Olkaimia minä käytän ja joskus onnessani paukuttelen.
Karjalassa muuten ei käki enää kuku. Kun tulivat evakkoon niin miehillä oli käet taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 15:50

Kädet puuskassa tuossa rinnan päällä näkyy monet pitävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 16:53

liisukka taas ehti ensin. Hekseliä paukutellen. Vastasin kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:56

Puristelis muniaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:21

Liekö ne kaikki laittaisivat henkselit housuihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 23:01

Oikea käsi napoleonmaisesti takin sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 02:19

Lanteilla tai jotenkin muuten samoilla seuduilla.

Miehen käsien pitäminen niin, että niillä käytännössä osoitetaan sukuelimiä, on hyvin maskuliininen ele. On tutkittu, että miehillä, jotka seisovat cowboy-asennossa peukalot taskuissa, on korkea testosteronitaso.