MItä pisteillä tehdään täällä Napsussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 09:45

Eihän niillä muuta kuin olemassa ovat. Pistekuppihan täyttyy napsuttelun ilosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 09:47

Ei niillä tehdä mitään. Niistä voi seurata huvikseen vaikka toisten napsulaisten sijoituksia Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 10:06

No ei sitten yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:22

Ei niillä mitään tehdä vaan ne lisääntyvä kun vastaa tai laitat kysymyksiä.Äänestämällä parastavastaausta ne myöskin lisääntyvät. Siksi en itse välitä siitä paljonko minulla on pisteitä. mutta minulle riittää tämä ,että napsu on mukava paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:28

Joo niin pitlä on matka ja kivinen tie, tulokkaasta-guruun, joita näkyy myös olevan.
Ei aika ja päivät riitä sinne kipuamiseen, on pisempää hommaa kuin kiinan muurille kiipeäminen,
Kekkosen palun latvan heiluttelu.
Tämä on hauskuutta, ei vielä tympäise ja vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 10:45

Minä en tee niillä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:01

Niillä ei tehdä yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:02

ei mitään. ne vaan pompsahtelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 11:06

Varmaan ne pojot antaa hyvän mielen. sijoituksia parannellessa, eivät kaupan kassassa kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:19

Eräänlaista leikkiä ,saa palkinnoksi pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:22

Eihän niillä pisteillä mitään tee,,näkee kumminkin kuka on napsussa ollut aktiivinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 13:23

..voisin vaikka yrittää myydä niitä jollekin 1euro/piste.....vaan ei taija onnistuva...? ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 17:26

"Ennen vanhaan, siihen hyvään aikaan" pisteillä teki paljonkin, jokainen piste oli arpalippu Napsun matkalahjakorttiin + yleni guruksi pikkuhiljaa... nyt ei ole ollut kilpailupalkintoja Napsussa jaossa (tuleekohan enää?) ja kun guruks oon päässy, niin ei enää haasteita edessä, joista sinällään tykkään.... Tosin on mukava vastata kivoihin kysymyksiin mukaville napsulaisille tietäen, et jos itelle tulee joku ongelmakyssäri, niin vastaavat siihen huumoril, mut asiallisesti.... ja kaikki nauttii.:)

Lähteet:
melkein kahden vuoden napsulaisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 20:06

ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 21:22

Ei yhtikäs mitään.